دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
معاون صندوق کارآفرینی امید مازندران اعلام کرد
معاون صندوق کارآفرینی امید مازندران با بیان اینکه حمایت از ایده‌های نوآور و خلاق، فرصت‌های کارآفرینی و استارت‌آپ‌ها مورد توجه صندوق است، تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید این آمادگی را دارد که پس از پخته‌شدن ایده‌ها جهت بهره‌برداری و تجاری‎سازی، با دانشگاه‌های کارآفرین همکاری کند.

آمادگی صندوق کارآفرینی مازندران جهت تجاری‌سازی ایده‌های نو

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، محمدرضا حاتمی عصر امروز در جشنواره کارآفرینان آینده ویژه هنرجویان هنرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای مازندران در اردوگاه دانش‌آموزی بادله، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان راه‌اندازی شده است، در چند سال اخیر درواقع این صندوق به عنوان سازمان حمایت از اشتغال و کارآفرینی شناخته شده است و یک نهاد مالی - اجتماعی است که کارآفرینی اجتماعی را تشویق می‌کند.

وی با اعلام اینکه صندوق کارآفرینی امید برای همکاری بیشتر با کارآفرینان، ضمانت‌ها را تسهیل کرده است، افزود: در واقع ما حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME‌)‌ها در دستور کار صندوق قرار داده‌ایم تا به تولید و اشتغال کمک کنیم.

معاون صندوق کارآفرینی امید مازندران با بیان اینکه حمایت از ایده‌های نوآور و خلاق، فرصت‌های کارآفرینی و استارت‌آپ‌ها مورد توجه صندوق است، تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته در حوزه جوانان - گروه سنی 18 تا 35 سال، 135 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و این آمادگی را دارد که پس از پخته‌شدن ایده‌ها جهت بهره‌برداری و تجاری‎سازی، با دانشگاه‌های کارآفرین همکاری کند.

حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جشنواره امروز اظهار داشت: مدارس و دانشگاه‌های ما منبع و گنجینه نیروی فکر و اندیشه خلاق، و نوآوری هستند، در این بین فعالیت‌های دانشگاه‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور باید از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد غیرنفتی تغییر ماهیت دهد، لذا برای تحقق این امر به کمک جوانان خلاق نیاز دارد و جوانان تحصیل‌کننده در هنرستان‌ها و دانشگاه‌هایی با ماهیت مهارتی و فنی و حرفه‌ای، در این زمینه نقش مهی ایفا می‌کنند.

حاتمی همچنین با اشاره به اهمیت جشنواره‎های کارآفرینی و ایجاد رغبت برای کارآفرینان بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید نیز با توجه به مسئولیت اجتماعی خود، 100 میلیون تومان را به عنوان تسهیلات برای برگزیدگان این جشنواره تقبل کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های بین‌بخشی برای رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار در کشور ادامه یابد.

 

اخبار مازندران

 

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها