دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
رپورتاژآگهی/
اگر قصد خرید دانگ فنگ H۳۰ کراس را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی دانگ‌ فنگ H30 کراس

بررسی دانگ‌ فنگ H30 کراس

 هاچ‌بک‌ کراس دانگ فنگ را باید محصول مشترک چین و فرانسه بدانیم: محصولی مشترک از دانگ‌ فنگ موتور و گروه خودروسازی پژو - سیتروئن؛ به همین دلیل در ساخت این خودرو، از پلتفرم سری ۳ اتاق پژو و نیز موتور TU5 پژو ۲۰۶ بهره برده‌اند. برخی از کارشناسان خودرو به‌صراحت مدعی شده‌اند که هاچ‌بک‌ کراس دانگ‌ فنگ H30 به‌نوعی جایگزین پژو ۲۰۶ اتوماتیک شده است، با این تفاوت که اشکالات این خودرو در حوزه فضای داخل کابین و صندوق و ارتفاع و … را رفع کرده است.

ورود به ایران

باتوجه‌به عنوان کراس که در نام‌گذاری این خودرو استفاده شده است، انتظار روبه‌روشدن با خودرویی بزرگ‌تر بود. این خودرو از نوع هاچ‌بک‌ کراس است که کوچک‌تر از کراس‌اوورهای معمولی محسوب می‌شود؛ دقیقاً همان اتفاقی که در هاچ‌بک‌ کراس‌های پژو هم افتاده است. درواقع این هاچ‌بک‌ها مقداری در اندازه و همچنین در کارکرد فرمان‌پذیری، تعلیق، آپشن‌ها و ظاهر متفاوت‌تر ظاهر شده‌ است.

در سال ۹۵ ایران‌‌خودرو تصمیم گرفت در کنار دیگر خودروهایی که دارد، اقدام به واردات دانگ فنگ نماید. کراس‌اووری که نسبت به رقبای اروپایی و سطح بالاتر خودش، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است؛ هرچند که الزاماً از کیفیت بهتری برخوردار نیست.

مشخصات فنی

هاچ‌بک‌ کراس ۵ در، جزء خودروهای موتور و محور جلو است که موتوری ۱۶۰۰ سی‌سی TU5 را در قلب خود جا داده است. این خودرو روی پلتفرم معروف به دانگ فنگ h30  ساخته شده است؛ پلتفرمی که در آن نسخه سدان این خودرو هم شکل گرفته است. موتور این خودرو قادر است حداکثر ۱۰۵ اسب‌ بخار قدرت تولید کند. حداکثر سرعت ایجاد شده این خودرو نیز ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۱۲٫۵ ثانیه است. چنین داشته‌هایی برای یک هاچ‌بک‌ کراس چینی با رگه‌هایی از هنرنمایی فرانسوی‌ها و حتی ژاپنی‌ها، مناسب به‌ نظر می‌رسد.

تجربه رانندگی

برای کسانی که با خانواده پژو ۲۰۶ و نیز پژو ۲۰۷ هاچ‌بک رانندگی کرده‌اند، شاید رانندگی‌کردن با چنین کراس‌‌اووری چندان تازگی نداشته باشد. تنها تفاوت‌ش این است که کمی بزرگ‌تر و جادارتر و همچنین دارای آپشن‌های اضافه است. طراحی داخلی این خودرو خوب و قابل‌قبول و به‌عنوان یک محصول اقتصادی از استانداردهای لازم برخوردار است. کابین خودرو بزرگ و جادار است و راحتی سرنشینان ردیف عقب نیز فراهم می‌شود. متریال قطعات کابین نیز در سطحی متوسط است.

یکی از نکات مثبت دانگ فنگ H30 کراس اشتراکات آن با پژو ۲۰۶ در بخش فنی است. همین اشتراکات باعث شده است که در تهیه قطعات و لوازم یدکی خودرو مشکلی ایجاد نشود و تعمیرات آن نیز دردسرساز نباشد. از دیگر مزایای دانگ فنگ می‌توان به کیفیت و عملکرد خوب گیربکس آن اشاره کرد. تعویض دنده‌ها در آن به‌نرمی صورت می‌گیرد و مانع از دورگیری موتور می‌شود. ضعف موتور باعث می‌شود که خودرو در کل شتاب و چالاکی لازم را نداشته باشد و در شتاب‌گیری و سرعت‌گیری موفق عمل نکند.

سواری دانگ‌ فنگ نرم‌تر از ۲۰۶ و ۲۰۷ و انتقال ضربات به داخل کابین آن کمتر است؛ اما کاملاً کنترل شده و راحت نیست. درواقع فنربندی خودرو نیز در سطحی متوسط قرار می‌گیرد و نمی‌توان آن را به‌طور مطلق خوب یا بد دانست. باک خودرو نسبت به مصرف سوخت و حجم آن کوچک است و راننده را زود‌به‌زود روانه جایگاه سوخت می‌کند.

سانروف برقی، سیستم صوتی تصویری با بلوتوث و دکمه‌ کنترلی روی فرمان، نویگیشن فعال، سیستم تهویه‌اتوماتیک، صفحه‌ نمایش چندمنظوره با کامپیوتر سفر، چراغ‌های مطالعه جلو و عقب، قطعات تزیینی طرح فیبر کربن، رینگ اسپرت آلومینیومی ۱۶ اینچی و … ازجمله امکانات رفاهی این خودرو است که نشان می‌دهد با خودرویی مجهز‌تر از اقوامش مواجه هستیم.

از دیگر داشته‌های خودرو در حوزه ایمنی، ۴ کیسه‌ هوا، قفل خودکار درها هنگام حرکت، دوربین، سنسور عقب و … است. ترمزهای دیسکی نیز برتری دیگر دانگ‌ فنگ نسبت به خودروهای داخلی هم‌سطحش است. قیمت روز خودرو اطلاعات لازم از روند تغییر دانگ فنگ و خودروی دیگر بازار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار