دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
دلار آمریکا که دو هفته‌ای است تحت تاثیر تعطیلی‌های کرونایی روند کاهشی پیش گرفته، با سیگنال دریافتی پایان هفته جاری با شدت بیشتری رو به کاهش رفت. حالا هم برخی کارشناسان دو هفته نسبتا آرام و به قول خودشان «برزخی» را برای بازار ارز پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش آوای خزر، انتهای هفته جاری بازار ارز سیگنال برجامی تازه‌ای دریافت کرده و همین هم موجب شده تا قیمت دلار با سرعت بیشتری در مسیر نزولی حرکت کند.روز سه‌شنبه بازار، خبر احتمال ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای را جدی گرفت و بخشی از فروشندگان به بازار وارد شدند. روز چهارشنبه نیز معافیت‌های تحریمی تازه آمریکا موجب شد که سمت و سوی انتظارات در بازار ارز تغییرات معنادارتری را تجربه کند.وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که به کره‌جنوبی و ژاپن ۹۰ روز فرصت داده تا به‌طور قانونی و فارغ از شرایط تحریمی، بازپرداخت خود را با ایران نهایی کنند. این منابع در صورت وصول باید در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد؛ زیرا پیش‌تر دولت منابع ریالی دلارهای مسدودی را دریافت کرده بود.دو هفته برزخی در بازار ارزآنطور که این کارشناس و فعال بازار خبر می‌دهد اکنون در داخل کشور با توجه به تغییر دولت در ۱۲ مرداد ماه، همه منتظر معرفی تیم اقتصادی دولت جدید هستند تا بررسی کنند که این افراد چه برنامه‌ها و خطر فکری دارند و بازار روی این مساله بسیار حساس است.ضمنا از نگاه او با توجه به تلاش برای رفع تحریم‌ها جریان fatf هم بسیار اثرگذار است البته این موضوع نه در حال حاضر که بیشتر در مرداد ماه و همزمان با روی کار آمدن دولت جدید در بازار ارز نمایان می‌شود.بنابراین اشرفی اظهار می‌کند که احتمالا دو هفته آینده را در عالم برزخی بازار باشیم تا دولت تغییر کند. به باور او چون تعطیلی‌ها همچنان ادامه دارد و حجم معاملات کاهش یافته احتمالا جلوی نوسانات شدید افزایشی در بازار گرفته شود. با این حال بر این هم تاکید دارد که تعیین‌کننده‌ترین عامل در هفته‌های برزخی بازار ارز پالس‌های مذاکرات وین است. مطالعه بیشتر: دو هفته برزخی پیش روی بازار ارز/ کدام سیگنال‌ها بر نرخ دلار موثر است؟/تجارت نیوز

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار