دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران
تأمين آب پايدار، اهداء رفاه و آسایش و امنیت خاطر به تولیدکنندگان و صنعتگران است
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت: توسعه صنایع کوچک و متوسط، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در جهت مانع زدایی های تولید، مستلزم همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.
به گزارش آوای خزر، یاسر امینی در جلسه‌ای که با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بمنظور بررسی تأمین آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش شرکت آبفا برگزار شد بیان داشت: آب، یک نیاز حیاتی و جزء سرمایه‌ها و زیرساخت‌های کلیدی کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: آب، ارتباط مستقیم با ارکان زندگی دارد و نقش حیاتی در تولید و صنعت را دارا می‌باشد و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان در تأمین آب مصرفی شهرک‌ها و نواحی صنعتی با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، جای تقدیر دارد.

امینی اظهار داشت: تأمین آب پایدار، رفاه و آسایش و امنیت خاطر را به تولیدکنندگان و صنعتگران و به تبع آن، به تمامی آحاد جامعه هدیه می‌دهد.

وی با اشاره به اقلیم و جغرافیای طبیعی مازندران که به بهانه سرسبزی و بارش نزولات آسمانی، همواره بدون مشکل آب قلمداد گردیده تصریح کرد: متأسفانه هدررفت آب‌های سطحی و عدم کنترل کمی و کیفی بر سفره‌های زیرزمینی و حفر چاه‌های غیرمجاز و نیز شبکه‌های فرسوده توزیع، از مهمترین مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در زمینه تأمین آب مورد نیاز واحد‌های تولیدی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد تأسیسات مناسب آبرسانی در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای انجام وظایف ذاتی در جهت اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها، واحد‌های تولیدی و خدماتی نیز باید در جهت ذخیره و نگهداری آب مصرفی مورد نیاز در شرایط بحرانی، پیش بینی‌های لازم را بکار بندند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مردم استان و واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش این شرکت در راستای صرفه جویی در مصرف و همراهی بمنظور عبور از بحران کم آبی، با اشاره به کاهش بارندگی در ماه‌های اخیر گفت: استفاده غیرمجاز از سفره‌های زیرزمینی توسط کشاورزان، بدون در نظر گرفتن عواقب ناشی از آن برای تمامی بخش‌ها، استان را با بحران جدی مواجه کرده است.

بهزاد برارزاده بیان داشت: حفظ و حراست از آب بعنوان یک موهبت الهی در جهت افزایش تولید و کمک به خدمات رسانی بیشتر به بخش صنعت، از دستآورد‌های مهم در جهت رفع موانع تولید بشمار می‌رود و با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری، تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا پیشگامان حوزه صنعت و تولید هیچگونه نگرانی نسبت به تأمین آب نداشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار