دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
فرمانده سپاه کربلا در مراسم تجلیل از خبرنگاران:
جریان انقلابی رسانه‌ای نیازمند پشتیبانی صنفی و حقوقی‎‌ست
فرمانده سپاه کربلا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه کشور باید در برابر امپراطوری رسانه‌ای جهان قد علم کنند، این سوال را مطرح کرد که آیا جریان انقلابی دغدغه‌مند که هیچ پشتیبانی حقوقی و صنفی ندارند تا به‌صورت منسجم در کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند اثر کار دشمن را کم کنند؟
به گزارش آوای خزر از ساری،  سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه بسیج استان مازندران و اختتامیه جشنواره عکس بسیج با عنوان "قلم و قاب علوی برای تحقق ایران قوی"، با خسته‌نباشید به دست‌اندرکاران این مراسم و تبریک روز خبرنگار همچنین گرامیداشت یاد و نام بیش از ۱۰ هزار شهید انقلاب و ۴۲ شهید مدافع حرم اظهار امیدواری کرد که با تأسی از شهدا بتوانیم اهداف نظام را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه پدیده‌ها و رخداد‌های جامعه از طریق خبرنگاران منتقل می‌شود، افزود: اصحاب رسانه کشور باید در برابر امپراطوری بزرگ رسانه‌ای قد علم کنند. اما آیا جریان انقلابی دغدغه‌مند که هیچ پشتیبانی حقوقی و صنفی ندارند تا به‌صورت منسجم در کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند اثر کار دشمن را کم کنند؟

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هنوز متولیان رسانه به اهمیت اطلاع‌رسانی و خبرنگاری پی نبردند، ادامه داد: آنچه را که شما برادران و خواهران خبرنگار انجام می‌دهید؛ اگر تعهد و ذوق و شوق شما نبود یا در این مسیر نبودید، قطعاً در این شغل نمی‌ماندید؛ و اگر متولیان امر رسانه به اهمیت این مهم و شغل خبرنگاری توجه داشتند قطعاً اوضاع بهتر بود.

سرتیپ دوم پاسدار مسلمی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه امروز برخی فریب‌خوردگان به‌واسطه فضای مجازی به مسائل فرعی دامن می‌زنند، تصریح کرد که این افراد مسائل را به نوعی جلوه می‌دهند که درون کشور امنیت و آرامش وجود ندارد و همه اصناف در حال تجمع و اعتراض هستند.

وی ایران قوی را نیازمند اصحاب رسانه قوی و توانمند دانست و یکی از مولفه‌های پیشرفت ایران را وجود خبرنگاران در طراز انقلاب عنوان کرد.

فرمانده سپاه کربلا اشاره‌ای به گریزان بودن مردم از مسوولان داشت که به سبب تناقض بودن آنچه نشان داده شد با خروجی کار، بوده است.

سرتیپ دوم پاسدار مسلمی در پایان از فعالیت جهادی خبرنگاران در ایام انتخابات نیز قدردانی کرد؛ و از اصحاب رسانه خواست اخبار درست، واقعی، به‌هنگام و تقویت‌کننده ایمان و باور در جامعه را منتشر کنند.

به گزارش آوای خزر از ساری، مراسم تجلیل از خبرنگاران مازندران در حوزه سپاه و بسیج،  با حضور مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، فرمانده سپاه کربلا، و مسوول بسیج رسانه استان در سالن غدیر سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار