دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
جانشین پلیس راهور تهران از کارکرد سامانه‌ای گفت که علاوه بر ثبت تخلفات رانندگان متخلف، از لحظه ارتکاب، رفتار رانندگان و نحوه اقدام به تخلف نیز عکس گرفته و آنرا ذخیره می‌کند.

به گزارش آوای خزر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور صبح امروز در جلسه هوشمند سازی پلیس راهور تهران بزرگ به بیان نحوه عملکرد سامانه‌های ثبت تخلفات ساکن به صورت نظارتی و به نحوه عملکرد هر یک از آن‌ها اشاره داشت.
وی افزود: تخلفات ساکن مانند توقفات دوبله و تخلفات توقف در ایستگاه اتوبوس و مانند این از طریق دوربین‌های نظارت تصویری که در مراکز مانیتورینگ این پلیس وجود دارد با اضافه شدن سامانه‌ای همزمان از متخلف و تخلف عکس می‌گیرد و ضمن اعمال قانون این دو مورد ذخیره سازی می‌گردد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ توضیح داد: کاربری که در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ حضور دارد مشخصات راننده متخلف را با اطلاعاتی که در دسترس دارد مطابقت داده و توسط این سامانه و عکسی که از زمان و مکان و نحوه تخلف راننده در اختیار دارد اقدام به ثبت این داده‌ها و اعمال قانون در سامانه کرده که بلافاصله پس از این ثبت، پیامکی برای فرد متخلف ارسال و وی را از این موضوع مطلع می‌سازد.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: همزمان دو اقدام راننده و اقدام وی در زمان تخلف در این سامانه ثبت و ضبط و مستند سازی می‌گردد.
وی بیان داشت: ثبت تخلف به سه صورت مورد بررسی و اقدام قرار می‌گیرند که در مرحله اول از طریق همین سامانه هوشمند و ثبت و ضبط تخلفات و نوع تخلف به صورت همزمان می‌باشد که بلافاصله برای راننده متخلف پیامک ارسال می‌گردد.
موسوی پور گفت: صورت بعدی ثبت تخلفات توسط دست افزار و یا همان گوشی‌های هوشمندی است که در اختیار کارکنان در سطح معابر قرار دارد که رانندگان متخلف را اعمال قانون می‌نماید و مورد سوم اعمال قانون‌هایی است که توسط همکاران بنده برای رانندگان متخلفی است که پلیس را نمی‌بینند، ولی پلیس در محل حضور دارد و به صورت نامحسوس با تخلفات برخورد می‌نمایند.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: جلسات هوشمند سازی پلیس راهور تهران بزرگ در روز‌های آتی نیز ادامه داشته و کلیه طرح‌ها و اقداماتی که در حوزه هوشمند سازی پلیس مطرح می‌گردد و مانند این جلسه به ارتقا توانمدی‌ها در حوزه ترافیک کمک نماید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار