دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
رپورتاژ آگهی/
شاید در سال‌های ابتدایی ورود رز جاودان به بازار هنوز کسی شناخت کافی از آن‌ها نداشت، اما امروزه خرید و فروش عمده رز جاودان در سطح کشور به وفور انجام می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات تکمیلی در خصوص این گل ارائه دهیم و درباره مرکز پخش رز جاودان صحبت کنیم.

فروش عمده گل رز جاودان

چند سالی از ورود رز جاودان به بازار می‌گذرد. اما هنوز این گل زیبا متقاضی زیادی دارد و گزینه انتخابی خوبی برای هدیه دادن، تبریک و مراسم مختلف به‌شمار می‌رود. این گل با نام‌های دیگری از قبیل رز ماندگار و رز مومیایی شناخته می‌شود و اکثرا افراد را به یاد کارتون نوستالژیک دیو و دلبر می‌اندازد.

شاید در سال‌های ابتدایی ورود رز جاودان به بازار هنوز کسی شناخت کافی از آن‌ها نداشت اما امروزه خرید و فروش عمده رز جاودان در سطح کشور به وفور انجام می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات تکمیلی در خصوص این گل ارائه دهیم و درباره مرکز پخش رز جاودان صحبت کنیم.

برای خرید رز جاودان بهتر است از تولیدی یا مرکز فروش عمده آن اقدام کنید. در سایت destinationiran.com علاوه بر آموزش نحوه تولید و نگهداری رز های جاودان به معرفی مرکز فروش عمده رز جاودان پرداخته تا بتوانید با خیال راحت و قیمت ارزان یک خرید خوب را تجربه کنید.

این گل‌ها برخلاف رزهای معمولی، طول عمری بیش از یک سال دارند و در طول این مدت، تازگی، طراوت و شادابی خود را حفظ می‌کنند. البته به شرط آن که درست از آن‌ها نگهداری شود.

رزهای جاودان مانند رزهای معمولی بوی بسیار خوبی دارند. اما این بو عمر طولانی ندارد و چیزی حدود 2 الی 3 هفته ماندگاری خواهد داشت. همچنین تولید نکردن گرده توسط این گل باعث می‌شود تا هدیه مناسبی برای کسانی باشد که به گرده‌های گل حساسیت دارند.

تنوع ظاهری رز جاودان بسیار زیاد است. شما می‌توانید آن را با ساقه و برگ، به شکل قلبی یا طیفی از چند رنگ گوناگون خریداری کنید و بدون نور، آب و خاک تا مدت‌ها از زیبایی خیره‌کننده آن لذت ببرید.

ناگفته نماند کشوری در آمریکای جنوبی به نام اکوادور، اولین تولیدکننده این محصول است که فروش عمده گل رز جاودان به ایران را انجام می‌دهد.

کره جنوبی تولیدکننده دیگر این گل‌های زیبا و ماندگار به‌شمار می‌رود که توانسته‌ است گل‌های دیگری با همین شرایط روانه بازار فروش کنند. خوشبختانه در حال حاضر ایران هم فعالیت کم و بیش خود را در زمینه تولید گل رز جاودان آغاز کرده است.

فروش عمده گل رز جاودان

شرایط نگهداری گل رز جاودان

قبل از این‌که راجع به فروش عمده گل رز جاودان صحبت کنیم، لازم دانستیم در رابطه با شرایط نگهداری آن که باعث می‌شود طول عمری بیش از سه سال داشته باشد، اطلاعاتی ارائه دهیم. بنابراین بهتر است:

رز جاودان را در مکانی خشک و خنک قرار دهید

رطوبت و گرمای زیاد در محیط باعث زودتر خراب شدن گل رز جاودان می‌شود. بنابراین بهتر است آن را در جعبه مخصوص خود و عاری از رطوبت قرار دهید. به‌عبارت دیگر مکان‌هایی از قبیل حمام و سرویس بهداشتی، جای مناسبی برای نگهداری از این رز نیستند.

گلبرگ‌های رز جاودان را لمس نکنید

درست است که مواد کاربردی برای جاودان کردن رز اصلا سمی یا سرطان‌زا نیستند اما دست زدن به گلبرگ‌ها باعث می‌شود تا این مواد زودتر پاک شوند و گل رز جاودان عمر مفید کمتری داشته باشد.

همچنین فشردن یا تا کردن گلبرگ‌ها باعث از بین رفتن رز جاودان می‌شود. چون که به هر حال این گل‌ها تغییر ماهیت نداده‌اند و مانند گل‌های طبیعی شکننده و حساس هستند.

رز جاودان را غبار روبی کنید

اکثر اوقات رزهای جاودان در بسته‌های شیشه‌ای یا لوکس چوبی به بازار عرضه می‌شوند که جلوی ورود گرد و غبار به محفظه را می‌گیرند. اما گاهی ممکن است گل‌ رز جاودان بعد از مدتی نیاز به غبار روبی داشته باشد. بنابراین بهتر است از یک باد ملایم خنک و بدون رطوبت برای تمیز کردن گرد و غبار گل استفاده کنید.

رز جاودان را دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید

نور مستقیم خورشید نه تنها باعث می‌شود گلبرگ‌ها بسوزند، بلکه باعث ماندگاری کمتر رنگ گل رز جاودان خواهند شد. بنابراین سعی کنید باکس رز جاودان را جایی دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید تا مدت زمان بیشتری بتوانید از طراوت، شادابی و رنگ بی‌نظیر آن برخوردار شوید.

فروش عمده گل رز جاودان

مراحل تولید گل رز جاودان

چیزی حدود نیم قرن پیش به کمک پارافین، ماندگاری گل‌ها را افزایش می‌دادند. اما امروزه تولید و فروش عمده گل رز جاودان، نیاز به تکنولوژی‌های خاصی خواهد داشت. بد نیست درباره مراحل تولید این گل‌های زیبا بدانید:

1) رزهایی را که از نظر ژنتیکی اصلاح شده‌اند در بهترین شرایط ممکن به کارخانه‌های مربوطه می‌برند.

2) در مرحله اول تمام رطوبت گل را به یک‌باره می‌گیرند که در این فرآیند به خاطر وجود اتانول، رنگ گل به سفید تغییر می‌کند.

3) در مرحله دوم گل رز خشک سفید را وارد محلولی که شامل پارافین و گلیسیرین است فرو می‌برند.

4) در مرحله نهایی رنگ مورد نظر و موادی را که موجب تثبیت رنگ می‌شوند به گل می‌زنند.

ناگفته نماند که فرآیند تولید تا فروش عمده گل رز جاودان در بازار جهانی، چیزی حدود یک هفته به طول می‌انجامد.

فروش عمده گل رز جاودان

قیمت گل رز جاودان

برای خرید فروش عمده گل رز جاودان، اطلاع داشتن از قیمت آن در بازار فروش بسیار حائز اهمیت است. شاید تا یک الی دو سال اخیر که رز جاودان هنوز آنقدرها شناخته شده نبود، قیمت خرید و فروش بالایی داشت.

اما امروزه که اکثر کشورها به فناوری تولید آن دست پیدا کرده‌اند، قیمت‌ها کمی کاهش پیدا کرده است. عواملی که بر قیمت گل رز جاودان در بازار تاثیر می‌گذارند، عبارت هستند از:

1) تعداد و حجم خرید

2) کیفیت

3) برند تولیدکننده

4) میزان سختی فرآیند تولید

در بازار داخلی ایران، درکنار رزهای جاودانی که به‌صورت عمده از کشورهایی مانند اکوادور، کره جنوبی و سایر موارد واردات شده است، رزهای جاودان تولید داخل هم با قیمت نسبتا کمتری قابل خریداری خواهد بود.

صادقانه باید گفت که شاید نمونه‌های وارداتی از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما نسبت به نمونه‌های ایرانی کیفیت بهتری دارند.

فروش عمده گل رز جاودان

خرید و فروش عمده گل رز جاودان

قبل از همه‌گیر شدن اینترنت، تنها خرید حضوری گل رز جاودان از گلفروشی‌ها امکان‌پذیر اما سخت بود. خوشبختانه در حال حاضر گلفروشی‌های معتبری در سطح کشور به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده‌اند و خرید فروش عمده گل رز جاودان در رنگ‌های مختلف و بسته‌بندی‌های گوناگون را میسر ساخته‌اند.

در صورتی که بتوانید گلفروشی‌های عرضه‌کننده گل‌های رز جاودان را که به‌صورت بدون واسطه و مستقیم به فروش نمونه‌های وارداتی و تولید داخلی مشغول هستند دسترسی پیدا کنید، دیگر لازم نیست هزینه‌های گزافی را بابت خرید بپردازید. چون تهیه گل از فروشنده دست اول و مرکز خرید گل رز جاودان باعث می‌شود تا هزینه‌ها به اندازه قابل توجهی کاهش یابند.

اگر شما جزو متولدین دهه ۶۰ باشید و از علاقه‌مندان به کارتون‌های آن دوران، قطعاً با شنیدن نام گل رز جاودان به یاد کارتون دیو و دلبر (Beauty and the Beast) افتاده‌اید. رز ماندگار به لطف تاسیس شرکت امور (Amor) در سال ۱۹۹۷ بیش از پیش محبوب شد و به لطف فراگیری شبکه‌های اجتماعی و فروش آنلاین، این روزها یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به افراد موردعلاقه شماست.

با هدیه دادن گل رز جاودان، مهر و محبت شما در ذهن و قلب عزیزانتان جاودانه خواهد شد.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار