دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
قیمت خودروهای داخلی در بازار روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ با نوسان قیمت همراه بود؛ تعدادی از خودروها با افزایش قیمت و تعدادی از خودروها همچون پراید و تیبا ارزان شدند.

جایگزین پراید بالاخره ارزان شد!

به گزارش آوای خزر،در بازار دیروز قیمت خودروهای داخلی در با نوسان همراه بود و تعدادی از خودروها همچون گروه پراید و تیبا با کاهش قیمت همراه بودند و در مقابل خودروهای تعدادی از خودروهای پژو افزایش قیمت داشتند.

عدم تغییر قیمت سایپایی ها در بازار در حالی رقم خورد که امروز برخلاف روز گذشته بازار دلار نوسان رو به بالا داشت و این امر موجب شد تا ایران خودرویی ها رشد یک میلیونی را تجربه کنند، اما تغییر شکل روند قیمت دلار در بازار نتوانست بازار سایپایی ها را تغییر دهد و پرتیراژهای این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ که امروز انجام شد یکی از عواملی است که موجب شد تا بازار سایپایی ها با ایران خودرویی ها و دلار همراستا نشود. در این مرحله از فروش فوری شرکت سایپا ۴ محصول پرطرفدار خود شامل «کوییک دنده ای (رینگ فولادی)»، «کوییکR»، «سایناS» و «کوییکS» را در برنامه فروش فوری خود قرار داد و براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این شرکت خودروهای پیش فروش شده ظرف ۹۰ روز به برندگان قرعه کشی تحویل داده خواهد شد.

از سوی دیگر نزدیک شدن به پایان تابستان یکی دیگر از دلایلی است که به گفته فعالان بازار خودرو افت و ثبات در بازار را به آن نسبت می دهند. کاهش تقاضا با پایان تعطیلات تابستان یکی از سنت های هرساله است، سنتی که در دو ساله اخیر با توجه به شیوع کرونا شکل آن تغییر کرد و تعطیلات نیز نتوانست بر افزایش تقاضا در بازار اثرگذارد./تجارت نیوز
 
جایگزین پراید بالاخره ارزان شد!
انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها