دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
حمایت فرهنگیان مازندران از
فرهنگیان استان مازندران در پیامی با معرفی دکتر عبدالوحید فیاضی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، از شخصیت‌ها،جناح‌ها و گروه‌های سیاسی و صنفی که دغدغه نظام آموزشی و تربیتی کشور را دارند دعوت کردند تا در فرصت باقی‌مانده جهت معرفی هر چه بهتر و بیشتر ایشان مشارکت کنند.

حمایت فرهنگیان مازندران از  آوای خزر - آزاده بابانژاد: دکتر عبدالوحید فیاضی کارشناس ارشد مدیریت آموزشی مرکز آموزش مدیریت دولتی و دکترای مدیریت تکنولوژی آموزشی است. او نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد و عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ریاست آموزش و پرورش بلده، ریاست هنرستان کشاورزی مازندران، مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، ریاست سازمان ملی جوانان مازندران، مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش، و معاونت مالی و برنامه‌ریزی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی را در کارنامه خود دارد.

از اینرو فرهنگیان استان مازندران باتوجه به سوابق و تخصص و تجارب علمی و عملی ایشان در حوزه اجرا و نظارت، در پیامی از شخصیت‌ها،جناح‌ها و گروه‌های سیاسی و صنفی کشور خواستند تا در جهت معرفی ایشان مشارکت کنند. متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

"حمایت فرهنگیان ولایی استان مازندران از جناب آقای دکتر عبدالوحید فیاضی" ‌‌‌

طلیعه شروع به کار دولت مردمی،با معرفی جمعی از چهره های متعهد و متخصص به عنوان وزیران پیشنهادی و رای اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی به آنان همراه بوده است که امید به تحول و بسط کارآمدی، رفع معضلات و سختی های موجود در جامعه را بیش از گذشته احیاء نمود. از طرفی در آستانه سال تحصیلی جدید که در آغازین روزهای آن قرار داریم، وزارت آموزش و پرورش، بیش از هر چیز دیگری نیازمند به ثبات و آرامش می باشد،چون در حقیقت حلقه اتصال حاکمیت با مردم و به نحوی پیشانی دولت است که هر گونه تغییر و تحول و طرح برنامه های جدید در آن، توسط میلیون ها خانواده ایرانی و جامعه گسترده فرهنگیان به دقت رصد شده و البته بر نوع نگرش آن ها بر عملکرد دولت نیز تاثیر گذار است.

همچنین باید به این نکته مهم اشاره کرد که در شرایط کنونی یگانه راه حل برون رفت از معضلات حوزه تعلیم و تربیت که متاسفانه ناکارآمدی و رهاشدگی مدیریتی و ... رمق های آن را گرفته است، حضور وزیری با تجربه،متخصص و کارآمد و با سابقه روشن در راس وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم ضروری است.

آشنایی "جناب آقای دکتر عبدالوحید فیاضی" با فرآیندهای اداری و ظرفیت های قانونی کشور و همچنین فرصت ها و تهدیدهای نظام تعلیم و تربیت، می تواند امکان کم نظیری را برای وزارت آموزش و پرورش ایجاد نماید، ضمن اینکه تجربه موفق مدیریتی ایشان در مراحل سیاستگذاری،اجرا و نظارت در سطوح استانی و ملی در جایگاه های مختلف من جمله در پست مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران،مدیر کل آموزش و پرورش مازندران،معاون دانشگاه مذاهب اسلامی و همچنین به عنوان نماینده دوره نهم در مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات،مقابله با جریان فساد و کژی های سیستمی در حوزه آموزش و پرورش،حسن شهرت به عنوان یک فرهنگی فرهیخته در تراز اخلاق اسلامی، پاکدستی، سلوک مدیریتی، مشورت پذیری، خردمندی،میانه روی و از همه مهم تر حرکت بر مدار عقلانیت و ... از خصیصه های شاخص ایشان است که موجب شده تا مورد استقبال طیف های وسیعی از شخصیت ها و گروه های مختلف فرهنگی و سیاسی کشور قرار گیرند.

لذا با عنایت به موقعیت کنونی کشور، و ویژگی ها و خصایص فردی و مدیریتی ایشان که از مدیران مجرب، کارآزموده و متخصص که به خوبی با نظام تعلیم و تربیت و نوع تصمیم گیری در سطح‌کلان کشور، آشنایی کامل دارند و شاید بهترین فردی است که در این دوره زمانی بتواند مسائل و مشکلات وزارت آموزش و پرورش را مدیریت و در حد مقدورات کشور رفع نمایند، فرهنگیان ولایی استان مازندران مصمم هستند حمایت قاطع خود را از "جناب آقای دکتر عبدالوحید فیاضی" اعلام نمایند، و برای کسب نظر مساعد رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی بابت معرفی ایشان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و همچنین برای کسب رای اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

لذا از تمامی طرفداران در سراسر کشور و همچنین شخصیت ها،جناح ها و گروه های سیاسی و صنفی که دغدغه نظام آموزشی و تربیتی کشور را دارند دعوت می نماید در فرصت باقی مانده جهت معرفی هر چه بهتر و بیشتر "جناب آقای دکتر فیاضی" مشارکت نمایند و از همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست دارد نظر مساعد و حمایت لازم را در این خصوص مبذول فرمایند تا وزارت آموزش و پرورش با امید، آرامش و ثبات، سال تحصیلی جدید را که هم اکنون آغاز شده با انگیزه مضاعفی فعالیت خود را ادامه دهند.

بدون شک ترمیم حقوق و اجرای کامل رتبه بندی معلمان، ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی و کم‌ رنگ شدن عدالت آموزشی از بزرگترین چالش های فراروی آموزش و پرورش است که با حضور " جناب آقای دکتر فیاضی " بیشترین امکان بسیج منابع مادی و معنوی برای حل این چالش ها محقق می گردد.

بدیهی است نکات تفصیلی و همچنین انتظارات فرهنگیان و عموم مردم از وزیر جدید،متعاقبا" اعلام خواهد شد. با استعانت از خداوند متعال و همت بزرگ قشر فرهنگیان و معلمان ایران زمین و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجرای سیاست های سند تحول بنیادین، امید است تا ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران نسبت به تحقق خواسته به حق این جامعه که چکیده نظریات اکثر فرهنگیان کشور هم می باشد، جامه عمل بپوشانند.

به امید آنکه این بار فردی که سه ویژگی مهم : ۱- از جنس تعلیم و تربیت بودن و مورد اقبال جامعه فرهنگیان ۲- برخورداری از حمایت شخص رئیس جمهور محترم ۳-‌همراهی سازنده مجلس محترم شورای اسلامی ، را داشته باشد عهده دار مسوولیت خطیر‌ وزارت آموزش و پرورش گردد. ان شاءالله

هیات موسس گروه تلگرامی چهار هزار نفری فرهنگیان‌ ولایی و جبهه تحول و پیشرفت اسلامی - ایرانی
استان مازندران

با سپاس فراوان مهرماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها