دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
با دستکاری نتایج جستجو؛
طبق گزارشی جدید آمازون طی یک برنامه سیستماتیک محصولات شرکت‌های دیگر در هند را کپی و نتایج جستجو را دستکاری کرده تا محصولات خودش را ترویج کند.

به گزارش آوای خزر، به نقل از انگجت، براساس گزارش‌ها خبرگزاری رویترز به هزاران صفحه از اسناد داخلی این شرکت از جمله ایمیل‌ها و طرح‌های کسب وکاری دست یافته که فعالیت‌های واحد آمازون در هند را با جزئیات توضیح می‌دهد.

یک گروه برندهای خصوصی در هند (که در خصوص محصولات با آمازون همکاری می‌کند) از پلتفرم این شرکت در هند برای یافتن کالاها و ایجاد یک نسخه کپی از آنها استفاده کرده است.

هدف این اقدامات یافتن مرجعی برای کالاها و کپی کردن آنها بوده است. سندی مربوط به ۲۰۱۶ میلادی حاکی از یک طرح دقیق برای یک برند آمازون به نام Solimo است که برای بازار هند طراحی شده بود. به طور دقیق‌تر هدف این اقدام استفاده از اطلاعات واحد آمازون در هند برای توسعه محصولات و سپس اتکا به همین واحد برای ترویج آنها میان مشتریان بوده است.

این سند نشان می‌دهد گروه برندهای خصوصی تصمیم داشتند با تولید کنندگان کالاها شریک شوند زیرا این شرکت‌ها از فرایندهایی خاص استفاده می‌کردند که روی کیفیت نهایی محصول تأثیر می‌گذارد. آنها خواهان دستیابی به چشم اندازی از فعالیت‌های تولید کنندگان و استفاده از دانش آنها برای تولید نسخه‌ای از کالا بودند که کیفیت آن با کالای مرجع برابر بود.

پس از تولید نسخه کپی شده از کالا، آمازون با استفاده از روشی خاص نتایج جستجو را دستکاری می‌کرد تا محصولات سولیمو و برند آمازون بیسکیس در بالای صفحه ظاهر شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: