دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
دیدگاه/ یاسر عباسی
اعزام ملی‌پوشان تنیس روی میز به مسابقات جهانی بدون اردو!
تحریف واقعیات توسط کسانی که خود را کارشناس و صدای پینگ پنگ می‌دانند، کار تازه‎ای نیست. آیا باور دارید که اعزام ملی‌پوشان تنیس روی میز به مسابقات جهانی بدون اردو باشد؟ حقیقت و اصل ماجرا چیست؟

اعزام ملی‌پوشان تنیس روی میز به مسابقات جهانی بدون اردو!آوای خزریاسر عباسی مشاور عالی حقوقی فدراسیون تنیس روی میز و مدیر برنامه نوشاد و نیما عالمیان: اعضای تیم ملی تنیس روی میز در شرایطی به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا اعزام می‌شوند که هیچ اردو و تمرین مشترکی نداشتند. بیایید از واقعیت‌ها بگوییم.

نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی هستند که ترکیب تیم ملی ایران را برای حضور در مسابقات ۲۰۲۱ قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند.

اولاً باید گفت که یک عده افراد فرصت‌طلب هستند که متاسفانه انتقاد سازنده را با تخطئه و تخریب اشتباه گرفته‌اند و به دنبال این هستند که مطالب و حقایق را وارونه نشان بدهند و به نوعی فدراسیون را زیر سوال ببرند، و همواره هرگاه ملی پوشان ما قرار است به مسابقات مهم آسیایی، جهانی، و المپیک اعزام بشوند آیه یأس می‌خوانند و به دنبال وحدت‌شکنی هستند که این‌کار اگر عامدانه باشد خود خیانت به این رشته ورزشی و اگر نباشد کمتر از آن نیست، چون به دنبال ضربه زدن به اهالی این رشته ورزشی هستند، ناگفته نماند که آنها هیچ وقت به اهداف خود نخواهند رسید چون از حق فاصله گرفته‌اند و اشتباه می‌کنند.

دوماً باید در پاسخ به این افراد ناآگاه بگویم که تنیس روی میز یک رشته انفرادی محسوب می‌شود و ملی‌پوشان ماهم در این دوره از مسابقات بخش انفرادی و دوبل بازی می‌کنند، مضاف بر اینکه آقایانی که خودشان را گاهاً کارشناس این رشته معرفی می‌کنند و آدرس غلط به دیگران می‌دهند این رشته را با رشته‌های ورزشی مثل والیبال، بسکتبال و فوتبال اشتباه گرفته‌اند، که کار جمعی آنجا بیشتر به چشم می‌خورد، عجیب است که چطور این مسائل را نمی‌توانند تشخیص دهند.

سوماً نوشاد و نیما یار دوبل یکدیگر هستند و نوشاد هم قرار است در بخش انفرادی بازی کند. اکنون هر دو در فرانسه به سر می‌برند و آنجا مرتبا با هم تمرین می‌کنند تا در بخش دوبل به آمادگی کامل برسند، و در آنجا با بهترین بازیکن‌های دنیا هر هفته بازی می‌کنند تا خود را به شرایط مطلوب برسانند.

امیرحسین هدایی هم از این قاعده مستثنی نیست و با بهترین بازیکن‌ها در مجارستان توپ می‌زند، نکند شما لیگ فرانسه یا مجارستان را قبول ندارید و یا اینکه این دو لیگ معتبر را با جای دیگر اشتباه گرفته‌اید!

خودتان هم می‌دانید که اگر تیم ملی در مسابقات جاکارتا، هالمستاد سوئد و انتخابی المپیک ریو جواب خوب و مطلوبی گرفت به خاطر شرایط آب و هوایی مرتبط و شرجی شهر بابل با آن کشورها بوده است، قطعا فارغ از شرایط کیفی این دو لیگ معتبر و حضور بازیکنان قدرتمند و تمرین نوشاد و نیما و امیرحسین با آنها در مبحث متشابه بودن آب و هوای آمریکا و فرانسه و مجارستان این امر به نفع ما نیز هست.

در پایان عرض می‌کنم که فدراسیون تنیس روی میز یک شبه به این جایگاه نرسید که بخواهد به همین راحتی تحت‌الشعاع تبلیغات رسانه‌ای پوچ و ناصحیح این مسائل قرار بگیرد، دیدید که تنها چند ساعت وزیر ورزش و جوانان بعد از کسب رای اعتماد توسط مجلس شورای اسلامی از اولین فدراسیون و اردویی که بازدید کردند، تنیس روی میز بوده، و این از اهمیت جایگاه تنیس روی میز در ورزش کشور است.

توصیه می‌کنم دست از تخریب و سخنان نا به جا و نابخردانه بردارید و با صداقت و حسن نیت کامل ورود پیدا کرده و منافع شخصی خود را کنار گذاشته و دست به کار در جهت منافع عمومی پینگ پنگ شوید که کار بسیار پسندیده و درست، همین است.

انتهای پیام/1001/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها