دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۹۷۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
معاون استاندار مازندران خبرداد
افتتاح مجتمع تفریحی توریستی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از افتتاح مجتمع تفریحی توریستی قرمرض نکا در هفته آینده خبرداد و گفت: پروژه قرمرض می‌تواند نکا را به قطب گردشگری تبدیل کند.

افتتاح مجتمع تفریحی توریستی

به گزارش آوای خزر از شهرستان نکا، صبح امروز مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و هیات همراه بازدید میدانی از پروژه‌های در دست اقدام پارک جنگلی قرمرض و سد لاستیکی نکا داشتند.

رازجویان در حاشیه بازدید از سد لاستیکی به خبرنگاران گفت: با توجه به خدماتی که شهرداری با کمک شورای اسلامی برای توسعه شهر و دگردیسی/ تغییر چهره فضای شهری نکا انجام داده است، صبح امروز بازدیدی از این طرح‌ها داشتیم.

وی بیان کرد: این طرح‌ها برای جذب توریست اهمیت به‌سزایی دارد، به طور ویژه در قرمرض به دلیل آب‌معدنی که به‌نوعی از برند ملی و جهانی برخوردار است، خوشبختانه اقدامات خوبی را شهرداری و شورای شهر در این طرح انجام داده‌اند.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورا مکان تفریحی توریستی زیبایی را در حاشیه شهر به‌وجود آورده‌اند که انشاالله در روز‌های آتی شاهد افتتاح آن هستیم.

افتتاح مجتمع تفریحی توریستی

رازجویان گفت: پروژه قرمرض می‌تواند نکا را به قطب گردشگری تبدیل کند. هرچند که نکا قابلیت‌های زیادی دارد و این پروژه هم می‌تواند سایر قابلیت‌ها را افزایش دهد.

وی با اشاره به در حال احداث بودن پل چهارم بر روی نکارود در پروژه بوستان شهدای گمنام، اظهار داشت: انشاالله این پروژه و سد لاستیکی با انتخاب پیمانکار برای اتمام کار، سریع‌تر انجام شوند و در ماه‌های آتی شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران با ابراز رضایت از روند احداث پروژه قرمرض از افتتاح آن در هفته آینده خبرداد که با حضور مردم و مسوولان رقم خواهد خورد.

به گزارش آوای خزر، پروژه مجتمع تفریحی توریستی قرمرض با پیشرفت ۹۸ درصدی تا پایان هفته جاری تکمیل و شنبه هفته آینده افتتاح می‌شود، سد لاستیکی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد که فعلأ متوقف است، و پل چهارم پروژه بوستان شهدای گمنام نیز در مرحله انتخاب پیمانکار هستند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نکایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
سلام انشالله به سلامتی خیر باشه به مردمان شهرستان نکا وحومه به شرطی به بخش خصوصی واگدار نشود و خود شهردار محترم وشوراهای زحمت کش شهرستان بتون سکان این مجمع را اداره نمایند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
سلام
به سلامتی
جای بسیار خوبیه ایشالا که مردم و مسئولین قدرشو بدونن. برای اشتغالزایی جوانان عالیه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار