دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
رپورتاژ آگهی/
برای آشنایی با جدیدترین شیوه‌های تبلیغات در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین شیوه های تبلیغاتی

مقدمه : صنعت تبلیغات هر روزه در حال گسترش و پیشرفت هست. روز به روز شیوه های جدید تبلیغاتی ابداع میشه. کسب و کارهایی که زودتر از بقیه از این شیوه های نوین تبلیغاتی استفاده می کنند می تونن توجه های بیشتری رو به سمت خودشون جلب کنن و تبلیغات پربازده تری رو تجربه کنن

تبلیغات هولوگرامی

چند وقت پیش با یکی از دوستام چهار راه ولیعصر تهران بودیم . از پله های مترو رفتیم پایین وقتی به گیت های ورودی رسیدیم تبلیغات هولوگرامی یا هولوگرافی نوشابه و ساندویچ و سس ، نظرمون رو به خودش جلب کرد . یه چند دقیقه ای وایسدیم تماشاشون کردیم و ازش فیلم هم گرفتیم

جدیدترین شیوه های تبلیغاتی


تبلیغات واقعیت افزوده

اگه بخوایم یه توضیح کوتاه و قابل فهم از واقعیت افزوده بدیم باید بگیم که واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی ، اضافه شدن یک شی یا تصویر مجازی به یک کیس حقیقی هست .
قابل درک ترین نوع واقعیت افزوده ، فیلتر های جذاب اینستا گرام هستن . هر کدام از فیلتر ها با تشخیص دادن شی مورد نظر المان هایی رو بهش اضافه می کنن. مثلا المان لنز رنگی ، ابتدا مکان چشم ها رو تشخیص میده و رنگ چشم ها رو تغییر میده . با گذشت زمان شاهد این هستیم که این فیلتر ها طبیعی تر می شن و فاصله شون از واقعیت کم میشه.

  • برخی از فروشگاه ها از آینه های واقعیت افزوده در فروشگاه های خودشون استفاده می کنن. به این ترتیب مشتری لباس مورد نظر رو انتخاب میکنه و بدون اینکه پروش کنه میتونه اون رو در تنش ببینه . همین طور میشه کیف و کفش و سایر لباس ها رو باهم به صورت مجازی پوشید و از ست بودنشون اطمینان حاصل کرد.
  • برخی از کمپانی ها از واقعیت افروده به جای کاتالوگ های کاغذی استفاده می کنند . این کار چند مزیت داره ، اول اینکه کاتالوگ ها جاگیر هستند . دوم اینکه در کاتالوگ های تصویری فقط میشه تصویر و متن رو انتقال داد. اما کاتالوگ های واقعیت افزوده که با گرفتن گوشی روی بسته بندی محصول نمایش داده میشن ، قابلیت انتقال مطلب به صورت تصویر چند بعدی ، ویدئو ، انیمیشن رو دارند.
  • واقعیت افزوده در دکوراسیون منزل هم کاربرد داره . برای مثال می تونید جانمایی مبلمان و ترکیب اون با سایر وسایل منزل رو از طریق واقعیت افزوده به مشتری نمایش بدید.

جدیدترین شیوه های تبلیغاتی


تبلیغات آینه هوشمند

از آینه های هوشمند در مکان های پرتردد استفاده میکنن . مترو ها ، سرویس های بهداشتی عمومی ، دیوار مجتمع های تجاری و غیره مکان های مناسبی برای نصب آینه های هوشمند هستند . در این مکان ها عموما مردم احتیاج دارن که از آینه استفاده کنند و سرو وضعشون رو مرتب کنند.
زمانی که فرد در مقابل آینه قرار میگیره ، سنسور های آینه از وجود فرد در مقابل آینه باخبر میشن و در گوشه ای از آینه تبلیغات نمایش داده میشه . این تبلیغات عموما متحرک هستند و میشه محتوای زیادی رو به مخاطب منتقل کرد.
یکی از آزار دهنده ترین نوع آینه های هوشمند آینه هایی هستند که به محض قرار گیری فرد در مقابلش به کلی تبدیل به یک صفحه تبلیغاتی میشن . این نوع از آینه ها هوشمند رو احتمالا در سکوی انتظار مترو های شهری دیده باشید. این نوع آینه ها ، به عنوان تبلیغات در مترو استفاده میشه .


تبلیغات نورپردازی

یکی از آشناترین انواع نورپردازی ، نورپردازی پرچم ایران روی برج آزادی یا برج میلاد هست. انواع مختلف نور پردازی رو در جشن های آئینی ، مذهبی و ملی دیدیم . جالبه بدونید از طریق نورپردازی میشه تبلیغات کرد. ساختمان های بلند سطح مناسبی برای تبلیغات از طریق نورپردازی هستند . به راحتی با یک ویدئو پروژکتور میشه شعار یا لوگوی تبلیغاتی برند مورد نظر رو ، روی سطوح مختلف شهری انداخت.
یکی از محدودیت های این نوع تبلیغ ، محدود بودن این تبلیغ به شب هست و در روز نمیشه ازش بهره برد.


تبلیغات هوشمند گوگل

چند وقت پیش دنبال یه لباس چهارخونه پشمی بودم . داخل گوگل سرچش کردم و از چند تا فروشگاه آنلاین دیدن کردم . بعد از اون وارد چند تا سایت دانلود موزیک شدم و دیدم که لباس های پشمی یه فروشگاهی رو به عنوان تبلیغ برای من نمایش میده .
بله درسته ، گوگل از طریق کوکی مشتری ها مسیر ها و جستجو های کاربران رو ذخیره میکنه و از این طریق به کاربران تبلیغات مشابه رو نمایش میده.


تبلیغات پادکست

مدتی هست که پادکست ها در بین مردم جا بازکردن و بسیاری از افراد ترجیح میدن به جای مطالعه کتاب ها ، از کتاب های صوتی و پادکست ها استفاده کنن . پادکست ها مزایای زیادی نسبت به کتاب ها دارند . اول اینکه حجم فیزیکی ندارند بنابراین به صورت یک فایل در گوشی قابل حمل هستند . در مواقع مختلف مثل تاکسی و اتوبوس و مترو و حتی هنگام رانندگی میشه از پادکست ها استفاده کرده . این درحالیه که کتاب ها این امکان رو ندارند . احساسات از طریق قوه شنیداری بیشتر از قوه ی دیداری قابل انتقال هست . به این دلایل هست که مردم در چند سال اخیر استقبال بی نظیری از پادکست ها کردند . جایی هم که مردم حضور دارند ، مکان مناسبی برای دیده شدن تبلیغات هست .
خیلی راحت می تونید پادکست ها و داستان های صوتی مرتبط با کسب و کارتون رو پیدا کنید و سفارش تبلیغ بدید . البته اگه فرصت و تخصص این کار رو ندارید می تونید از طریق آژانس های تبلیغاتی این کارو انجام بدید.

در مورد ادنل چی میدونی ؟

این مطلب توسط تیم محتوایی ادنل فراهم شده . ایده ادنل در بسیاری از کشورها اجرا شده و با استقبال عمومی مواجه شده .
سایت ادنل ، بستری رو در فضای وب فراهم کرده تا دارندگان رسانه های محیطی مثل بیلبورد ، برایت برد ، استرابرد و غیره بتونن ابزار تبلیغاتی شون رو ، روی سایت ادنل به رایگان ثبت کنند.
از طرفی کسب و کارهایی که به دنبال رسانه های محیطی برای تبلیغات هستند می تونن به راحتی از سایت ادنل رسانه های محیطی موردنظرشون رو در لوکیشن دلخواه پیدا کنند. ادنل از هیچ کدام از طرفین، پیش از معامله هزینه ای دریافت نمی کنه و از صاحبان رسانه ها بعد از معامله، درصدی رو به عنوان کمیسیون دریافت می نماید.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار