دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
وب سایت کووورة در مطلبی به دلایل شکست تیم ملی لبنان در دیدار امروز برابر لبنان پرداخته است.

به گزارش آوای خزر، ورزش سه نوشت: وب سایت عربی کووورة در مطلبی به بررسی علل شکست لبنان مقابل ایران پرداخت و مدعی شد که جنجال دراگان اسکوچیچ در پایان بازی باعث از دست رفتن تمرکز میزبان و دریافت گل دوم بوده است. این رسانه نوشت: تیم ملی لبنان در پنجمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، پس از اینکه با کی گل از ایران پیش افتاد، با نتیجه 2 بر یک متحمل شکست دردناکی شد. 

لبنان با گل دقیقه 37 سونی سعد پیش افتاد تا اینکه تیم ایران با دو گل دیرهنگام در دقایق 91 و 95 ورق را به سود خود برگرداند. با وجود اختلاف فنی بین دو تیم، پیروزی مقابل سوریه در دور چهارم به بازیکنان لبنان برای رسیدن به یک شگفتی در بازی امروز برابرا ایران اعتماد به نفس لازم را داد اما این برتری در آخرین لحظات از دست رفت.

 

حفظ ساختار دفاعی

دلایل زیادی پشت شکست ناامید کننده امروز تیم ملی لبنان مقابل ایران وجود دارد که مهمترین آنها مشکل در حفظ ساختار دفاعی پس از گل سانی سعد بود که منجر این شد ایران به مالکیت 70 درصدی میدان در بخش اعظم بازی برسد.

بازیکنان لبنانی می‌توانستند با ایجاد تعادل در بازی، حملات ایران را خنثی کنند. این کار با حملات برق آسای سازمان‌یافته، می توانست پاسخی بر حریف باشد و آنها را آزار دهد. بازیکنان به جای پراکندگی تصادفی در زمین، می توانستند حریف را تحت فشار قرار دهند تا مانع از فرصت بازیسازی ایران شوند.

تعویض های اشتباه

تعویض های ایوان هاسک سرمربی لبنان ناامید کننده بود، به خصوص اینکه او ربیع عطایا را که با توانایی منحصر به فردش در حفظ توپ، برگ برنده ای بسیار مناسب برای این بازی به حساب می آمد، به میدان نفرستاد. او ترجیح داد هلال الحلوة بازیکن ممتاز در خط حمله را به زمین بفرستد اما او دائما در داخل محوطه جریمه حضور داشت و در شرایطی که تیم لبنان با حمله ای موثر به ایران پاسخ نداد، این مسئله باعث شد این تغییر اهمیت خود را از دست بدهد.

 

عدم حضور تماشاگران

تصمیم فیفا برای ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه های لبنان به دلیل خطرات امنیتی ضربه سختی قبل از بازی ایران به این بود. تیم لبنان امروز نصف و یا بیشتر قدرت خود را از دست داد. طبق روند بازی، حضور تماشاگران به ویژه پس از برتری لبنان با گل اول بازی، می توانست در اکثر زمان بازی قدرت بازیکنان را بیشتر کند.

 

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ایران نیز پس از گل تساوی در دقیقه 91، کادر فنی تیم ملی لبنان را تحریک کرد و همین امر باعث شد تا در آخرین لحظات و با دریافت گل تساوی، حواس این تیم را پرت کند که منجر به دریافت گل دوم در دقیقه 95 شد.

 

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار