دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
به نظر می رسد که اگر عثمان دمبله نتواند زیر نظر ژاوی نیز روزهای خوبی را تجربه کند، باید پایان کار او در بارسلونا را قطعی تلقی کرد.

به گزارش آوای خزر؛ یکی از مهمترین بخش‌های مصاحبه ژاوی هرناندز در مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید بارسلونا به اظهار نظر او درباره عثمان دمبله بازمی‌گشت؛ جایی که ژاوی گفت: "از نظر من دمبله می تواند در پست خودش بهترین بازیکن دنیا باشد ولی باید روی او کار کرد. به خود او بستگی دارد و ذهنیتش و اینکه کمتر مصدوم شود. تمدید با او در اولویت های من است. هر بازیکنی مصدوم می شود ولی باید بهتر تمرین کند. سطح توقع من از بازیکنان بالاست و او به این درک خواهد رسید که باید بیشتر و بیشتر کار کند."

ژاوی، آخرین امید ستاره همیشه مصدوم بارسلونا

 
با این حال ستاره فرانسوی در این فصل تنها 20 دقیقه برای بارسا به میدان رفته و از طرف دیگر فقط چند ماه تا پایان قرارداد او باقی مانده است؛ اما با این وجود صحبت‌های اخیر ژاوی در مورد عثمان دمبله باعث شده که درهای جدیدی در بارسلونا به سمت این بازیکن باز شود، اتفاقی که نهایتا می‌تواند تمدید قرارداد او را هم در پی داشته باشد.

ر حال حاضر به نظر نمی رسد که عثمان دمبله این فرصت را داشته باشد که فورا توانایی‌های خود را به ژاوی نشان دهد چرا که او فعلا با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. در واقع با توجه به شرایط به نظر می رسد که او در دیدار برابر اسپانیول شانسی برای به میدان رفتن نخواهد داشت اما احتمالاً بازی حساس برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا فرصت مناسبی برای این ستاره فرانسوی خواهد بود تا کار خود را زیر نظر ژاوی آغاز کند.
 
با این همه در کاتالونیا این باور وجود دارد که کار زیر نظر ژاوی آخرین فرصت عثمان دمبله برای درخشش در بارسا خواهد بود؛ در واقع اگر دمبله نتواند زیر نظر این سرمربی جدید بارسا که اتفاقا نشان داده اعتقاد ویژه ای هم به او دارد توانایی های خود را به اثبات برساند، باید کارش را در نیوکمپ پایان یافته دانست؛ به این معنا که چند ماه آینده برای این وینگر فرانسوی و مشخص شدن آینده اش در بارسلونا حیاتی خواهد بود./خبرانلاین
انتهای پیام/1005
 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار