دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
در سال ٩٨ تصمیم فرماندهی نیروی قدس بر این بود که ماموریت سردار غفاری تا اوایل سال ٩٩ ادامه داشته باشد ولی ترور و شهادت سردار سلیمانی این تغییر را تا زمان ایجاد ثبات در نیروها، به تعویق انداخت و نهایتا او چند هفته قبل این مسئولیت را واگذار کرد.

به گزارش اوای خزر،مسعود اسداللهی کارشناس ارشد مسائل منطقه، تحلیل‌های منتشرشده مبنی بر برکناری سردار جواد غفاری فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه به‌درخواست وزیر خارجه امارات و با دستور بشار اسد را رد کرد.

اسداللهی گفت: سردار غفاری سومین فرمانده نیروهای ایرانی و همپینانانش (حزب الله، فاطمیون و...) در سوریه از زمان شروع بحران در این کشور است که ۶ سال این مسئولیت را برعهده داشت.

آزادسازی حلب، دیرالزور و المیادین و بوکمال، شکست داعش، حضور در مرز عراق و سوریه و حضور در مرز سوریه و اردن و... ازجمله کارهایی بود که در زمان فرماندهی سید جواد غفاری صورت گرفت.

وی افزود: ‏در سال ٩٨ تصمیم فرماندهی نیروی قدس بر این بود که ماموریت سردار غفاری تا اوایل سال ٩٩ ادامه داشته باشد ولی ترور و شهادت سردار سلیمانی این تغییر را تا زمان ایجاد ثبات در نیروها، به تعویق انداخت و نهایتا او چند هفته قبل این مسئولیت را واگذار کرد.

به گزارش تسنیم، ‏بعد از انتشار غیررسمی خبر تغییر فرمانده نیروهای ایرانی در سوریه، تحلیل هایی مبنی بر اینکه سردار غفاری با دستور بشار اسد و به درخواست وزیر خارجه امارات ( که اخیرا به دمشق سفر کرده)، برکنار شده، منتشر شد.
برخی دیگر هم بیماری را علت این تغییر دانستند.

مسعود اسداللهی کارشناس ارشد مسائل منطقه، تغییر فرمانده نیروهای ایرانی در سوریه را طبق برنامه قبلی دانسته و این تحلیل ها که او با دستور دولت سوریه و یا درخواست امارات برکنار شده باشد را رد کرد.

اسداللهی می گوید: برای تودیع سردار غفاری چندین مراسم از طرف مسئولان سوری (مشخصا وزیر دفاع و فرمانده ارتش) و بسیاری از مردم (خصوصا اهالی حلب) برگزار شد ولی عدم اطلاع رسانی رسمی از سوی منابع ایرانی، این زمینه را برای سوء استفاده دیگران و ارائه تحلیل‌های کذب فراهم کرد./تسنیم

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها