دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
طبق اعلام فدراسیون کشتی قرار است کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌جهانی و بازی‌های آسیایی از طریق انتخابی انتخاب شوند.

به گزارش آوای خزر؛ اما معنای چرخه یا فرآیند انتخابی چیست؟  در تعریف کلمه «فرآیند» آمده است که: «فرآیند عبارت است از مجموعه عملیات و مراحل لازم برای رسیدن به یک هدف مشخص که با یک روند متداوم و تدریجی برای منجر شدن به هدف مد نظر پیش می رود.» فدراسیون کشتی هم دقیقا به دنبال همین هدف است؛ برگزاری رقابت هایی منسجم و قانون مند، با حضور تمامی مدعیان برای پیمودن مسیر تعیین شده و رسیدن به هدف مورد نظر. البته که مطمئنا از همان زمان شروع، این مسابقات و چرخه مخالفانی خواهد داشت و نواقصی، اما قدم گذاشتن در مسیر برگزاری انتخابی و ایجاد یک روند تکاملی و بهبود هر ساله شرایط برگزاری، باعث می شود تا سال به سال فرآیند انتخابی تیم ملی بهتر و بهتر جا بیفتد و در نهایت با تثبیت این امر، سال های سال کشتی گیران ملی پوش را از دل این رقابت ها انتخاب کرد تا کمترین شبهه ای در خصوص انتخاب نفرات پیش نیاید و شایسته ترین فرد دوبنده تیم ملی را صاحب شود.

بنابر این فدراسیون کشتی و در راس آن شخص علیرضا دبیر، نه تنها باید در راستای برگزاری مسابقات انتخابی حتی گامی عقب نشینی نکنند، بلکه با انجام اصلاحاتی، هر ساله آن را تکامل کنند و پیچ و مهره های آن را سفت تا در نهایت یک فرآیند مثمر ثمر برای کشتی ایران باقی بماند. در بالا هم اشاره کردیم که برای تثبیت یک چرخه، یک روند تدریجی و پیوسته لازم است تا با آزمودن روش های مختلف در نهایت یک روش همیشگی نهادینه شود. ذکر این نکته هم لازم است که هیچ قانونی بی ایراد نیست اما قوانین بهتر و کم ایرادتر همیشه وجود داشته و کمک حال افراد و سیستم های حاکم بوده اند و اصلاح قوانین همواره بهترین راه برای رسیدن به یک شرایط ستایده آل ا

 

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار