دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
ورزشی/
سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: جالب است که بگویم گزارش ناظر بازی گم شده، بعد عنوان می‌کنند از من شکایت کرده‌اند. اتفاقا من از این شکایت استقبال هم می‌کنم.

 

 

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت: به فرزندان ایران‌زمین و بلندقامتان والیبال بابت پیروزی که به دست آوردند تبریک می‌گویم. اجازه بدهید در ابتدا یک خسته نباشید و خداقوت به همه عزیزانی که به دنبال فوتبال پاک بودند بگویم. از رسانه ملی گرفته تا مطبوعات،‌ نیروی انتظامی و سایر مسئولان باید تشکر کرد. یک لیگ فرسایشی را داشتیم و خوشحالیم که به پایان رسید. باید از عظیمیان مدیرعامل کارخانه هم تشکر کنم. در ابتدای فصل بودجه‌ای برای ما در نظر گرفته شد که بعد از نوسانات ارزی این بودجه به یک‌سوم تبدیل شد. شاید من سال دیگر در سپاهان نباشم، اما باید این نگاه مثبت را بیان کنم و بگویم اگر این متمم بودجه تصویب نمی‌شد ما نمی‌توانستیم راهمان را این‌قدر خوب ادامه دهیم و باید از اخلاق و رفتار همیشه یاد کنیم.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: به غیر از یکی دو مورد هر جا که ما رفتیم، جو خوب و پاکی وجود داشت. مثلاً وقتی به مسجدسلیمان رفتیم، زمین مسابقه را در اختیار ما گذاشتند و کانون هواداران آنها به هواداران ما احترام گذاشت. به غیر از یکی دو مورد هرجا که رفتیم فقط احترام بود.

سرمربی سپاهان در ادامه تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازیکنان ما در مقابل دیدار با پرسپولیس بسیار باشرافت بازی کردند و وقتی که تیم ۹ نفره بود همه دیدند چه‌طور مردانه می‌جنگند. باید از هواداران عزیزمان تشکر کنم و خدا را گواه می‌گیرم که آنها تا ساعت ۲ شب مقابل هتل ما آمدند و ما را شرمنده کردند. امسال سال بسیار خوبی بود و درس‌های زیادی گرفتیم. رفتارهای خوبی از مردم و هواداران اصفهانی دیدیم و به چه صورت از ما قدردانی کردند.

وی تاکید کرد: در مورد بازی با پرسپولیس همه جوره همکاری کردیم و کارمان را به نحو احسن انجام دادیم. یک نمونه از همکاری‌های ما را می‌توانیم از مسئولان حراست ورزشگاه آزادی بپرسید. قبل از بازی برگشت تحرکاتی انجام شد تا جو بهم بریزد. از ما خواستند کمک کنیم تا فضا بهبود یابد به همین خاطر دو کاپیتان تیم را نیم ساعت قبل از ورود به زمین به دل هواداران فرستادیم و خواهش کردیم انرژی‌شان را برای تشویق تیم بگذارند و به حواشی بی‌توجه باشند. اما وقتی وارد زمین شدیم ۱۰۰ هزار نفر به صورت دسته‌جمعی فحاشی خانوادگی می‌کردند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: نحوه برخورد ما را ببینید. وقتی سیدجلال حسینی به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصفهان آمد با توجه به خداحافظی از فوتبال به او پیراهنی هدیه دادیم و تقدیر کردیم. از علی دایی به عنوان بهترین گلزن تیم ملی تقدیر کردیم. همه این مسائل وظیفه ما است. در مورد بازی ما با ذوب‌آهن آن جوسازی‌ها شد. من فقط یک فصل در ذوب‌آهن بودم اما وقتی به رختکن رفتم برایمان بنر زده بودند و باید از سعید آذری تشکر کنم. این مسائل است که در خاطرات می‌ماند.

قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مگر ما به استقلال در دقیقه ۹۷ نباختیم. مگر مربیان و بازیکنان این تیم آن رفتارها را انجام ندادند، آیا ما کوچک‌ترین عکس‌العملی داشتیم؟ آن پیروزی مبارکشان باشد. من در تهران استقلال را بردم به آنها خسته نباشید گفتم و در اصفهان وقتی هم که باختم باز هم تبریک گفتم. فوتبال جاذبه دارد و برد و باخت شیرین است.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من می‌خواهم بگویم این رفتارها درست نیست. ما یک بازی متعادل داشتیم و موقعیت‌هایی هم نصیب‌مان شد، البته از تیم داوری با وجود این‌که اشتباهاتی داشت تشکر می‌کنم و معتقدم همه نسل جوان داوری ما خوب هستند و انصافاً وقتی داوری‌های کوپال ناظمی، حسین زرگر و چند نفر دیگر را می‌بینم لذت می‌برم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما در نیمه اول بازی متوسطی داشتیم ولی به دنبال برد در ۹۰ دقیقه بودیم. به همین دلیل تغییراتی ایجاد کردیم. هر چند فکر نمی‌کردیم کومان به مشکل بخورد. جا دارد همین‌جا از تیم پزشکی‌مان تشکر کنم، ضمن آن‌که از دکتر نوروزی پزشک استقلال نیز به خاطر زحماتش ممنون هستم. بعد از کومان، نویدکیا را آوردیم و همه چیز تحت کنترل ما بود تا این‌که آن اتفاقات در زمین رخ داد.

وی در ادامه تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خدا را شاهد می‌گیرم محمد ایرانپوریان که ۵ سال شاگرد من بوده جزو مؤدب‌ترین فوتبالیست‌های ایران است. او فرزند شهید است و یک خانواده مذهبی دارد. اگر به فیلم بازی دقت کرده باشید، من به این بازیکن بعد از اخراج تشر زدم که او قسم جلاله خورد که فقط گفته توپ اوت شده است نه کرنر.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: شما دقت کنید وقتی وقت اضافه تمام می‌شود، آقایان از روی نیمکت با الفاظ زشت و زننده به کی‌روش توهین کردند. من فقط از سروش رفیعی که شاگرد خودم بوده تعجب می‌کنم و اصلاً از او انتظار چنین رفتاری نداشتم. همین جا هم می‌گویم که رفتار کی‌روش چه در کارت اول و چه در کارت دوم محکوم می‌کنم، اما در مورد کارت اول این بازیکن باید بگویم؛ وقتی داور خطای ربیع‌خواه روی کی‌روش را اعلام کرد و به او کارت زرد نداد، بازیکن ما از لحاظ روانی کاملاً بهم ریخت. من یک کتاب داوری از نادر جعفری گرفته و در حال مطالعه آن هستم. جالب است، پیراهن بازیکن ما کشیده شده، ولی اخطاری به او ندادند و حتی در صحنه‌های کارشناسی هم به شکلی عجیب این صحنه نشان داده نشده است. من قبل از بازی به کی‌روش گفتم که مراقب باشد در دام آقایان نیفتی، چون اینها می‌خواهند روی اعصاب تو بروند. شما فکر می‌کنید چرا پنالتی ما گل نشد؟ چون بازیکنان ما از لحاظ روحی در شرایط خوبی نبودند. تا دقیقه ۲۵ بازی ۳ بازیکن سپاهان کارت زرد گرفتند که فقط یکی از آنها درست بود و من معتقدم داور باید آن صحنه‌ها را مدیریت می‌کرد.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شما ببینید ما چه‌قدر به بازی مسلط بودیم که از آقایان خطا می‌گرفتیم و ضربه‌های ایستگاهی می‌زدیم. دیدید که خود دوستان هم اعتراف کردند و خدا را شکر که خودشان گفتند نه اخراج ایرانپوریان درست نبود و همین که پنالتی ما را تأیید کردند. من معتقدم در صحنه‌ای که کی‌روش اخراج شد، داور باید شجاع خلیل‌زاده را به خاطر گول زدن اخراج می‌کرد.

سرمربی سپاهان تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ یک نکته را بگویم؛ این مسائل به من ارتباطی ندارد. شجاع خلیل‌زاده یکجا در تبریز برای من مردانگی کرد و با گونه شکسته برای تراکتورسازی به میدان رفت. من در آخر نیمه اول به خلیل‌زاده گفتم؛ اینقدر ناراحت نباش چون فوتبال تمام می‌شود و معرفت و مردانگی باقی می‌ماند که او به من گفت؛ تماشاگران مرتب به من فحش می‌دهند. من هم گفتم؛ این همه به من فحش دادند و در ورزشگاه آزادی به من توهین شد، خداوکیلی اگر در ورزشگاه آزادی من شرایط را مدیریت نمی‌کردم چه اتفاقی می‌افتاد؟ آقایان به جای آن‌که در آن فضا و به خاطر این‌که جو را آرام کردند، از من تقدیر کنند چه رفتارهایی کردند. من به بازیکنانم گفتم بروید و بازی را ببرید. حتی اگر ۴ گل هم خوردید مسئولیتش با من است اما دوست ندارم خون از دماغ کسی بریزد. اشکالی ندارد، فوتبال است. ما بازی را باختیم آن هم روی گلی که خنده‌دار بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که حالا بعد از گذشت دو روز آیا اعتقاد دارد بازی‌ها مهندسی‌شده است و چه کسانی بازی‌ها را مهندسی می‌کنند، گفت: شما اجازه بدهید کمی زمان بگذرد. ما هم اسناد و مدارکی داریم که در حال جمع‌آوری آنها هستیم. مصاحبه‌های آقایان و رفتارهایی هم که داشتند ببینید. جالب است که بگویم گزارش ناظر بازی گم شده، بعد عنوان می‌کنند از من شکایت کرده‌اند. اتفاقا من از این شکایت استقبال هم می‌کنم. در این دو روز آن‌قدر پیام به من داده‌اند که باورتان نمی‌شود. یکسری هم هستند که تربیت خانوادگی‌شان را نشان دادند که در چه محیطی بزرگ شده‌اند. الآن هم می‌گویم ما یکسری مدارک و اسناد داریم و اتفاقا دوست دارم درباره زمانی که مربی تراکتورسازی بودم و اتفاقاتی رخ داد صحبت کنم. آقایان حرف بزنند تا من هم صحبت کنم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد این‌که این مسائلی را که می‌گوید از کجا متوجه شده است،‌گفت: به موقع در این مورد صحبت می‌کنم. این‌که بخواهم منابع اطلاعاتی‌مان را بیان کنیم، کار درستی نیست. شما دیدید ما بعد از این‌که ۱۰ نفره شدیم به چه صورت با درایتی که نشان دادیم جو را کنترل کردیم. حتی مسئولان برگزاری بازی از من تشکر کردند که اجازه ندادم جو بهم بریزد. و حتی به بازیکنان پرسپولیس هم در پایان بازی تبریک گفتم ولی شما دیدید در تهران چه جوی علیه ما به راه انداختند.

قلعه‌نویی در مورد این‌که فحاشی‌ها در فوتبال ایران بسیار زیاد شده است، عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوال من این است که چرا تمامی این حواشی در مورد یک تیم است. حتی درگیری و بحث قومیتی هم به وجود آمد. چرا مشکلات دیدار با سایپا، مشکلات در تبریز و… فقط برای یک تیم است؟ مگر ما از تراکتور ۲ بر صفر نباختیم؟ مگر در دقیقه ۹۷ مقابل استقلال شکست نخوردیم، چرا این مشکلات به وجود نیامد؟ ما مدارک لازم را داریم و اتفاقا از این موضوع استقبال می‌کنیم. شما ببینید آنها بعد از بازی چه صحبت‌هایی را مطرح کردند. بعد از قهرمانی‌شان چه حرف‌هایی زدند و استوری بازیکنان این تیم را نگاه کنید. مگر آنها خیلی از مسائل را زیر سوال نبردند؟ مگر نگفتند نمی‌خواهند بعد از قهرمانی لیگ به ما جام بدهند؟

سرمربی سپاهان در رابطه با این‌که سیاوش یزدانی را برخی مسائل را مطرح کرده بود، عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید مطالب را جدا از هم بررسی کنیم. اتفاقا خوب شد به این مسئله اشاره کردید. من سوالم این است، مگر بازیکنان آنها استوری نگذاشتند و نگفتند نمی‌خواهند بعد از قهرمانی لیگ به ما جام بدهند؟ آنها به همه ارکان فوتبال تهمت زدند. بعد از این‌که سیاوش یزدانی آن حرف را زد، وقتی متوجه این مسئله شدم خودم با او برخورد کردم و گفتم اگر عذرخواهی نکردی، فردا به تمرین نیا که او یک مصاحبه انجام داد و عذرخواهی کرد. حتی یک فیلم هم در سایت باشگاه گذاشتیم. بعد از آن بازیکن ما یک جلسه تعلیق شد اما چرا این اتفاق برای بازیکن آنها نمی‌افتد؟

وی در مورد این‌که آیا یزدانی تعلیق شد،‌ تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ بله او تعلیق شد. مثل این‌که یادتان رفته است. از شما می‌خواهم مطلب را درست بگویید. مگر یزدانی یک جلسه محروم نشد؟ چرا این کار را برای آقایان نمی‌کنند؟

قلعه‌نویی بعد از این‌که مجری برنامه اعلام کرد نمی‌دانم قوانین به چه صورتی است، تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ خدا پدر ما را بیامرزد، مطالب زیادی وجود دارد که می‌توان در مورد آن صحبت کرد. متأسفانه آنها تهمت را شروع کردند و بعد از قهرمانی آن حرف‌ها را زدند. بعد از این‌که به سینه داور و ناظر ضربه زدند چه اتفاقی افتاد؟ به زبان انگلیسی فارسی و با حرکت دست فحاشی کردند. چه اتفاقی افتاد؟ از آقای حسن‌زاده و تورگ می‌پرسم چه اتفاقی رخ داد؟ حسن‌زاده ۶-۵ سال است علیه من حکم می‌دهد و مخلص او هم هستم. دو سال است که یک قانون تصویب شده که اگر قرار است علیه کسی یا تیمی رای بدهند، یا باید به صورت حضوری یا به صورت کتبی آن فرد از خودش دفاع کند. در دو سال گذشته یک بار در مورد من این مسئله اجرا نشد.

وی در پایان گفت: تا جایی که توانستم تلاش کردم جو را آرام کنم. در شرایطی که در تهران ۱۰۰ هزار نفر علیه من فحاشی می‌کردند. تنها ایرادی که به ما گرفتند این بود که چرا به نشست نیامدید. اگر این‌طور است چرا به برانکو به نشست بازی ما نیامد. چرا آقای حسن‌زاده با این مسئله برخورد نمی‌کند؟

انتهای پیام/1000 

 
منبع: فارس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار