دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
شورای ائتلاف استان مازندران در پیامی، سالروز حماسه مردمی ۹ دی را گرامی داشت و این تاریخ را روز ظفر بزرگ "امت امام" و "امام امت" توصیف کرد.
به گزارش آوای خزر، شورای ائتلاف استان مازندران با انتشار پیامی به شرح ذیل، حماسه مردمی روز ۹ دی در بیعت مجدد با امام امت را گرامی داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر ملت فهیم و فکوری که در تشخیص دوست از دشمن و سره از ناسره، سرفراز و سربلند عمل کرده و می‌کند.


ملتی که اساس و اصل نگاه و نظر خود را به محور و محرکی بنام " ولایت مطلقه فقیه" دوخته است. محور و محرکی که مقبولیت عمومی و مشروعیت اعتقادی را توامان در خود دارد.


۹ دی را باید روز ظفر بزرگ امت امام و امام امت دانست. روزی که امتی باعظمت حول امامی معظم گرد آمده تا به همگان ثابت کنند این امت اگرچه رنج‌ها دیده و می‌بیند، اما فصل الخطاب نگاه و نظر او، فقط و فقط کلام و مرام امام عزیزش هست ولاغیر.


۹ دی یک تذکر جدی به خواص هست. خواصی که نه تنها در سال ۸۸ بلکه در ده سال قبل از آن در ۷۸ و نیز در ده سال بعد از آن در ۹۸ هم مردود و مطرود شدند. علت العلل مردودی و مطرودی آنان را می‌توان تنها در یک جمله توضیح داد و آن هم، عدم اقتدا به مقتدا.



۹ دی قابل تکرار هست، چون بازیگران اصلیش همچنان هستند و موجودند. از یک سو امتی همچنان با افتخار در خط و مسیر، ولی و امام خود و از سوی دیگر نیز متاسفانه خواصی کج فهم و بدفهم هم همچنان در جاده انحراف و اختلاف. اگرچه اینک به برکت ارتقاء بصیرت عمومی، از جمع و جبهه خواص بی معرفت کاسته شده، اما حتی اندک آن هم قابل تامل اند؛ بنابراین تا این دو طیف باشند - که البته هستند- ۹ دی‌ها نیز قابل تکرارند. ۹ دی‌هایی که می‌تواند برای جبهه حق، پربارتر و در مقابل برای جبهه باطل، خسارت بارتر باشند.


در ۹ دی ۸۸ تمام ایران با تمام عظمتش در دفاع از حریم ولایت و شهادت به پا خاسته و عاشورایی ماندگار را رقم زدند. عاشورایی که تنها به یک روز محدود نشد و تا هفته‌ها ادامه داشت.


ذکر این نکته ضروریست که امت همیشه بصیر و فهیم مازندران، قبل از ۹ دی بر علیه فتنه طلبان و فتنه انگیزان خروشیدند و در این جغرافیای علوی نشان، بر علیه فتنه گران و یاغیان و نیز بر علیه سران خائن این قوم و قبیله منحوس، طوفان به پا کردند.


شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، مجدد با آرمان‌های گرانسنگ امامین عزیز انقلاب اسلامی تجدید عهد کرده و ادامه راه سرخ شهدا به ویژه حاج قاسم بزرگ را وظیفه ذاتی و قطعی همگان می‌داند. وظیفه‌ای که در آن فوزی عظیم قرار دارد.


بجد معتقدیم دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به ریاست شاگرد برجسته مکتب امامین انقلاب اسلامی و شهداء گرانقدر، برای فائق آمدن بر مشکلات در پیش رو تنها می‌بایست مدیریت انقلابی را همانگونه که در موضوع واکسناسیون عمومی، اعمال کرد در میدان عمل، به عینیت در آورد.


بدون شک مدیریت انقلابی تنها در قاب و قامت مدیران انقلابی قابل تحقق هست لذا ضرورت دارد دولت محترم نسبت به تغییرات مدیریتی -که متاسفانه بسیار با کندی و ضعف مفرط همراه هست- اقدامی انقلابی و البته منطقی داشته باشد.


جبهه انقلاب اسلامی مازندران این مطالبه بحق را از مدیریت عالی استان دارد. انتظار این هست که با هدف ایجاد تحول در استان به نفع مردم ولایتمدار، تغییرات مدیریتی بر پایه پاکدستی، کارآمدی، انقلابی گری و ولایتمداری هر چه زودتر روی دهد.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان مازندران

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار