دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
جانشین فرمانده سپاه کربلا:
حمله به
جانشین فرمانده سپاه کربلا در جمع هنرمندان مازندران گفت: "حاج‌قاسم‌ها" یک انتقام کوچکی از آمریکای جنایتکار گرفتند، به پایگاه "عین‌الاسد" ۱۶ موشک زدند و اثبات کردند که ما قدرت الهی و حضور حاج قاسم را داریم و هر نقطه‌ای که شما فکر نمی‌کنید مورد هدف ماست.
 به گزارش آوای خزر از ساری، سردار احمد برسلانی شامگاه امروز شنبه ۱۱ دی‌ماه در محفل شعر "نگین سلیمان، روایت حبیب" در سالن سلمان هراتی مرکز مازندران با بیان اینکه خون شهدای ما اسلام و ارزش‌های الهی را ماندگار خواهد کرد، از مکتب شهادت‌طلبی و ظلم‌ستیزی حاج قاسم گفت که ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل و آمریکا را با همه ابزار‌های تبلیغاتی و جنگی، به ستوه آورده است.

او با یادآوری اینکه اسرائیل ۶ هزار داعشی آماده عملیات انتحاری را به خدمت گرفته بود که یک مورد در خان‌طومان عملیات انجام داده بودند، افزود: ما شهدای زیادی از دست دادیم، اما در ادامه، اخلاص و اعتقادات مدافعان حرم بر ارتش و ایدئولوژی غرب غالب شد و حتی بنا بر اعتراف خودشان که تلاش کردند تا عملیات‌ها را شبیه‌سازی کنند، اما موفق نشدند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا، از دلیرمردانی گفت که عهد با خدای خود بستند و با الهامات درونی اعلام کردند که سه ماه دیگر حکومت داعش سرنگون می‌شود و وعده‌شان که وعده الهی بود، محقق شد.

برسلانی با بیان اینکه دشمن هر زمانی به بن‌بست و تنگنا می‌خورد و فکر می‌کند قدرت عمل از او گرفته شده است، دست به ترور می‌زند، به ترور شهدای هسته‌ای اشاره کرد و سپس از ترور سردار سلیمانی گفت که تنها راه حل فرار دشمن از بن‌بست، شهادت آن عزیز بوده است.

او ادامه داد:، اما آن‌ها فکر نمی‌کردند که گرچه جسمش نیست، اما روح بزرگش چه خواهد کرد؟ غافل ماندند که خون شهید و روح بلندش سبب وحدت بین اعراب و فارس و مسیحی‌ها و تمامی ادیان خواهد شد و امروز وحشت آن‌ها به این است که در فضای مجازی از سردار دل‌ها بگویند، دیدیم چه کردند و چاره‌ای جز این اقدامات سخیف ندارند. (حذف تصاویر حاج قاسم و ایجاد محدودیت برای برخی کاربران)

جانشین فرمانده سپاه کربلا از ادامه‌دهندگان راه شهید سلیمانی گفت که افتخارات دیگری را رقم زدند؛ رویدادی که در نیم‌قرن اخیر بی‌سابقه بود و هیچ قدرتی نمی‌توانست در برابر آن ادعا که گفته بود "اگر پرنده‌ای در آسمان آن‌ها پرواز کند با گنبد آهنین روبروست و کوچکترین پهپاد‌ها در رصد ماهواره‌ای آنها" پیروز شود.

او ادامه داد: حاج‌قاسم‌ها یک انتقام کوچکی از آمریکای جنایتکار گرفتند؛ به پایگاه عین‌الاسد ۱۶ موشک زدند و در این اقدام اعلام کردند که ما قدرت الهی، و آن روح معنوی و آن حضور حاج قاسم را داریم، اراده کنیم؛ با توکل به خدا، جا‌هایی که شما فکر نمی‌کنید مورد هدف ما واقع می‌شود.

سردار برسلانی بیان کرد: قادر بودیم تعداد تلفات دشمن را بالاتر ببریم، اما نگاه ما، نگاه مکتب حاج قاسم است. تا دشمن سلاح به سمت حاج قاسم و یارانش نمی‌گرفت، اقدام نمی‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا از ۲۶ سال تجربه در جبهه‌های مقاومت، جنگ تحمیلی ۸ ساله و سال‌ها هنر رزمی و دفاعی سردار دل‌ها گفت که ماحصل آن اخلاص‌ها با شهادتش همراه شد و خداوند به او عزت جهانی داد و همین بود که در تشییع او از هر جوان و نوجوانی می‌پرسیدی چرا آمدی؟ می‌گفت: دست خودم نیست!

او ادامه داد: یک عزیز و مخلص رفت و ۷۰ نفر تقدیم راه آن شهید شدند. آن‌ها با افتخار رفتند.

برسلانی با بیان اینکه دشمن با تمام شیاطین جن و انس، با بنگاه‌های خبری و ابزار‌های تبلیغاتی پا به عرصه گذاشته و تکلیف سختی برعهده ما قرار دارد، خطاب به هنرمندان گفت: شما هنرمندان عزیز با هنر خود به روشنگری و تبیین اهداف انقلاب و اسلام، و راه و مکتب حاج قاسم بپردازید و در این جنگ نرم موفق باشید.

به گزارش آوای خزر، در این مراسم که عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا هراسانی رییس بسیج هنرمندان مازندران و جمعی از هنرمندان استان حضور داشتند، از شاعران برگزیده در جشنواره‌های دفاع مقدس و بسیج استان با محوریت شهدای مدافع حرم، و سردار دلها، با تقدیم لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار