دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
مدت زمان ثبت درخواست پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه تربیت مدرس امروز پایان می‌یابد.

به گزارش آوای خزر، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، پذیرش دانشجویان به دو صورت انجام می‌پذیرد:  گروه اول برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد است و گروه دوم نیز مختص دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال ۱۳۹۷ می‌شود که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای درسی با حداقل معدل ۱۵ جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم‌رشته و هم ورودی خود(مشروط به دارا بودن رتبه اول تا هشتم) باشند.

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان حداکثر تا پایان امروز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ و از طریق سامانه جامع آموزشی این دانشگاه به آدرس " http://golestan.modares.ac.ir " است.

همچنین،‌ با اعلام دانشگاه تربیت مدرس به دلیل شیوع کووید-۱۹ و طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه می‌تواند برای محاسبه حدنصاب واحدهای درسی دانشجویان کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۷ که در حال گذراندن نیمسال ششم بوده و حذف واحد داشته‌اند، با کسر ۴ واحد از مجموع سه چهارم واحدهای درسی اقدام کند.

علاوه بر دانشگاه‌های دولتی معتبر مراکز استان، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل،‌دانشگاه صنعتی سهند تبریز و رشته های گروه هنر و معماری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی نیز مجاز به ثبت نام هستند.

با تاکید دانشگاه تربیت مدرس، دانش آموختگان دوره روزانه سایر دانشگاه‌های دولتی، دانشکده‌های وابسته به دانشگاه‌های مراکز استان‌ها که در سایر شهرستان‌ها قرار دارند، دوره‌های نوبت دوم(شبانه)،‌نیمه حضوری، دوره‌های مجازی، فراگیر پیام نور، فرهنگیان، آموزشکده‌های فنی و حرفه ای،‌مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم، پردیس دانشگاهی دانشگاه‌های دولتی و علمی کاربردی مجاز به ثبت نام نیستند.

همچنین، داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از یک مهر ماه سال ۱۴۰۰ لغایت ۳۱ شهریور ماه سال آتی است،‌ می‌توانند متقاضی این نوع پذیرش باشند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل تصویر کارت ملی، تصویر ریز نمرات کارشناسی، تصویر عکس ۴×۳ رنگی تمام رخ، تصویر مدرک دیپلم دارای معدل کل یا فرم خوداظهاری جایگزین دیپلم و تصویر مدرک تحصیلی(یا گواهی تحصیلی) مقطع کارشناسی پیوسته است که در آن تاریخ فراغت از تحصیل، میانگین کل نمرات و نوع دوره تحصیلی درج شده باشد.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرده که نتیجه بررسی اولیه مدرک داوطلبان در صورت امکان نیمه اول بهمن ماه اعلام خواهد شد./ایسنا

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار