دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
دستمزد تیم کوک، مدیرعامل اپل در سال میلادی گذشته با پاداش سهام که میزان دریافتی وی را به حدود ۱۰۰ میلیون دلار رساند، ۱۴۴۷ برابر یک کارمند معمولی در این شرکت فناوری بود.

به گزارش آوای خزر، اپل اعلام کرد در سال ۲۰۲۱ میانگین دستمزد کارمندان ۶۸ هزار و ۲۵۴ دلار بود و به دلیل تغییرات در استخدام و پاداش، میانگین جدیدی برای پاداش کارمندان انتخاب کرد.

سازنده آیفون از تقاضای قوی که طی دو سال گذشته برای محصولات این شرکت وجود داشته است، سود برده است. درآمد اپل بیش از ۳۰ درصد در سال مالی ۲۰۲۱ رشد کرد و به ۳۶۵.۸۲ میلیارد دلار رسید و ارزش بازار این شرکت امسال برای مدت کوتاهی از مرز سه تریلیون دلار عبور کرد.

کوک که حقوقش سه میلیون دلار مانده است، ۸۲.۳ میلیون دلار سهام به عنوان پاداش، ۱۲ میلیون دلار بابت تحقق اهداف اپل، ۱.۴ میلیون دلار برای سفر هوایی و ۴۰۱ هزار دلار برای برنامه، هزینه های بیمه و موارد دیگر دریافت کرد. در مجموع وی ۹۸.۷ میلیون دلار در مقایسه با ۱۴.۸ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ دریافت کرد.

کوک در اوت سال ۲۰۱۱ جانشین استیو جابز، مدیرعامل اپل شد که چند ماه پیش از مرگش از این سمت کنار رفت. ارزش سهام اپل از زمان روی کار آمدن تیم کوک، بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. مدیرعامل اپل در سپتامبر ۳۳۳ هزار و ۹۸۷ واحد سهام دریافت کرد که نخستین سهام دریافتی از سال ۲۰۱۱ و در راستای طرح سهام بلندمدت بود. وی در سال ۲۰۲۳ واجد دریافت سهام بیشتری خواهد بود. کوک در سال ۲۰۱۵ به مجله فورچون اعلام کرد قصد دارد ثروتش را به خیریه ببخشد.

گزارش موسسه اکونومیک پالیسی نشان می دهد مدیران عامل در آمریکا ۳۵۱ برابر بیشتر از یک کارمند معمولی در سال ۲۰۲۰ دریافت کردند و پاداش مدیران عامل حدود ۶۰ درصد سریعتر از بازار سهام از سال ۱۹۷۸ تا ۲۰۲۰ رشد کرد که بسیار بالاتر از رشد ۱۸ درصدی دستمزد سالانه یک کارمند معمولی بود.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار