دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش آسمان کشورمان را تحت پوشش کامل امنیت خود قرار داده است.
به گزارش آوای خزر، به نقل روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ سپهری راد، معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارشناسان متخصص و فنی مرکز اطلاعات و شناسایی این نیرو، گفت: پدافند هوایی ارتش به‌ویژه بعد از انقلاب اسلامی با تکیه بر توان و دانش داخلی نقش حیاتی و ارزشمندی در تامین امنیت آسمان ایران ایفا کرده است.
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه بومی‌سازی سامانه‌های مختلف پدافند هوایی باعث خودکفایی و خوداتکایی این نیرو شده است، افزود: در برخورد با تهدید هر نوع پرنده بیگانه مماشات و درنگ نمی‌کنیم. 
امیر سرتیپ سپهری راد گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن سامانه‌های جمع آوری اطلاعات متعدد، کشف، شناسایی و جنگ الکترونیک که در بیش از ۳۶۰۰ نقطه از کشورمان گسترش دارند، آسمان کشورمان را تحت پوشش کامل امنیت خود قرار داده است.
امیر سرتیپ سپهری راد با اشاره به اینکه در مراکز آموزشی و دانشگاهی نیروی پدافند هوایی ارتش، مهارت محوری در اولویت است، خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های روز افزون و تحسین برانگیز پدافند هوایی و ارتقای بیش از پیش علوم پدافندی در این نیرو نویدبخش آینده‌ای بسیار درخشان و اقتداری با صلابت در عرصه‌های بین المللی است.
وی با بیان اینکه در سایه پیشرفت علمی است که یک کشور در عرصه جهانی ممتاز می‌شود، تصریح کرد: در نیروی پدافند هوایی توجه و اهتمام به آموزش، پژوهش، توسعه علمی و مهارت کارکنان پدافند هوایی از جمله راهبرد‌های اساسی است و این مرکز تلاش می‌کند به عنوان مرجع پدافند هوایی در نیرو‌های مسلح، پدافند ارتش را در تمام حوزه‌ها توسعه داده و توان و آمادگی رزم این نیرو را حفظ و ارتقا دهد.
انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار