دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
حکایت شهرداری مرکز استان تمامی ندارد
از برکناری دیروز تا برقراری امروز شهردار ساری/ شایعات در شهرداری قوی‌تر از واقعیات می‌چرخد
هنوز ۲۴ ساعت از برکناری شهردار ساری نگذشته بود که مصوبه شامگاه روز گذشته‌ی شورا در این خصوص، صبح امروز توسط رئیس شورای شهر غایب در جلسه‌ی دیروز "کأن لم یکن" اعلام شد و از صبح امروز جواد طالبی طبق روال به پروژه‌های عمرانی سر زد و فعلاً باوجود شایعات، در شهرداری بر قرار است!
به گزارش آوای خزر، روز گذشته در جلسه شورای شهر ساری که با غیبت سه تن از اعضا ازجمله رئیس شورا همراه بود، اعضای حاضر مصوبه برکناری شهردار را عنوان و پس از رأی‌گیری با ۵ رأی موافق، جواد طالبی را از سمت شهردار برکنار  کردند و فردی به نام مصطفی احمدی فولادی را به عنوان سرپرست شهرداری مرکز استان برگزیدند.

در حالی که از روز گذشته تا صبح امروز فضای مجازی مشغول انتشار مطالبی له یا علیه شهردار فعلی ساری بودند، اما دقایقی پیش خبر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری درباره بازدید امروز شهردار به‌اتفاق معاونان و مشاور عالی او از پروژه‌های اجرایی سطح شهر خبر از ادامه‌ی کار آقای شهردار می‌داد.

هنوز ابهامات و شایعات از برکناری شهردار مرکز استان به قوت خود باقی بود که انتشار متن نامه پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری به شهردار این شهر، آب پاکی را روی دست همه ریخت. نامه‌ی او به این شرح است:

جناب آقای مهندس جواد طالبی
با سلام
پیرو نامه شماره ۶/۹۸۰۱/ش/۱۴۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ در خصوص اتمام دوره خدمت شما به آگاهی می‌رساند: با عنایت به عدم دسترسی به صورتجلسه بیست و سوم مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ شورای اسلامی شهر ساری و همچنین به جهت عدم اظهار نظر مراجع قضایی در خصوص مصوبه یاد شده لازم است کماکان تا تعیین و تکلیف قانونی در سمت خود بعنوان شهردار ساری انجام وظیفه و حکم صادره مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ به شماره ۶/۹۸۰۰/ش۱۴۰۰جناب آقای مصطفی احمدی فولادی بعنوان سرپرست شهرداری ساری کان لم یکن تلقی می‌گردد.

سؤال این است که هدف شورای شهر ساری از برکناری شهردار چه بوده است؟ شهرداری که با رأی اعضای شورا که نمایندگان منتخب مردم هستند کار خود را آغاز کرده است. مگر چه تخلفی از او باید سر زده باشد که اعضای شورا خواهان برکناری او شدند.

یک جستجو و تماس‌های چند دقیقه‌ای کافی بود که صحبت‌های موافقان و مخالفان را سبک – سنگین کنی و بفهمی که دیدگاه‌ها و روحیات مقتدرانه‌ی شهردار با روحیات سطحی و احساساتی برخی اعضای شورا - که هنوز گرد و خاک حواشی اتفاقات گذشته‌ی شهرداری روی آن‌ها نشسته است، و این را باید در کنار خرید و فروش آرای انتخاباتی برخی‌ها مورد بحث قرار داد - جور نیست.

برکناری تا برقراری شهردار ساری به ۲۴ ساعت هم نرسید و این موضوع دیگر برای شهرداری مرکز استان و شاید هم مردمان ساری عادی است. چون ما حتی یک سرپرست شهرداری چند ساعته هم برای شهر بهار نارنج داشتیم.

کلام آخر:

الإمام علی(ع): "أفضل الأعمال لزوم الحق". (غررالحکم: 3322)

امام علی علیه السلام: برترین کارها، پایبندی به حق است.


انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار