دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
به تهیه‌کنندگی معاونت سپاه کربلا آغاز شد
ضبط فیلم سینمایی «اینجا ایران است» در مازندران
«اینجا ایران است» عنوان فیلم سینمایی است که به تهیه‌کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا در مازندران، روزهای ضبط خود را می‌گذراند. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را رضا محمدی برعهده دارد.

به گزارش آوای خزر، مسئله حمایت از تولید داخلی و پشتیبانی از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید، از دغدغه‌های چندین ساله و مهم رهبر معظم انقلاب است و شعار سال نیز بر همین اساس نامگذاری شده است. معظم له برای حمایت از تولید داخلی فرمودند: «بنده پشت قضیه‌ی حمایت از تولید داخلی ایستاده‌ام، تولید بایستی در کشور رواج پیدا کند».

حال مهم‌ترین و اثرگذارترین راهکار‌های حمایت از تولید داخلی، ترغیب و تشویق مردم به خرید کالا‌های داخلی و همچنین اتکا و اعتماد به نیرو‌های جوان و نخبه کشور در توسعه اقتصادی است.

باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب تولید را جهاد خواندند لذا حمایت از تولید نیاز به هنر جهادی دارد که جز با زبان نافذ هنر، نمی‌توان در ترویج، تقویت و توسعه تولید کالای ایرانی قدم برداشت.

در هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۰ مرکز مازندران شاهد یک رویداد هنری در راستای حمایت از تولید داخلی است. فیلم سینمایی «اینجا ایران است» بر اساس جهاد تبیین برای تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا و با مشارکت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران و همچنین همراهی معاونت روابط عمومی سپاه کربلا در ساری کلید خورد.

ضبط فیلم سینمایی «اینجا ایران است» در مازندران

جانشین فرمانده سپاه کربلا در سومین روز از فیلمبرداری این اثر سینمایی به محل ضبط آن رفت و از نزدیک در جریان روند تولید فیلم قرار گرفت.

سردار احمد برسلانی با عرض خداقوت به عوامل فیلم اینجا ایران است، با اشاره به اینکه شما هنرمندان در یک جهاد مقدس شرکت کردید، گفت: کاری که هنرمندان با هنر خویش در راستای تبیین جنگ اقتصادی انجام می‌دهند، جهاد است و هنرمندان هم یک جهادگر هستند.

او با بیان اینکه اجر و ثواب جهاد هنرمندان نزد خدای متعال محفوظ است، افزود: هنرمندانی که در حال تلاش هستند و براساس نیاز جامعه در جهت امیدافزایی گام بر می‌دارند، همان جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمودند را انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید جهاد تبیین را با نگاهی هنرمندانه در جامعه نهادینه کرد، ادامه داد:شهدا نیز هنرمندان روزگار خویش بودند که به زیبایی وارد عرصه عمل شده و توانستند امنیت کشور را تامین کنند.

او عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: ما برای همیشه مدیون و بدهکار هنرمندان واقعی یعنی شهدای عزیزمان هستیم.

سردار برسلانی در ادامه به خلاقیت در هنر اشاره و اظهار کرد: هنر چیزی جز ابتکار و خلاقیت نیست و حاج قاسم هم یک فرمانده هنرمند با خلاقیت و ابتکار بود؛ فرماندهی که با اوج هنر و طراحی خویش کشور در حال سقوط سوریه را نجات داد و ما نیز پیرو مکتب حاج قاسم در همه میدان‌ها هستیم.

ضبط فیلم سینمایی «اینجا ایران است» در مازندران

او در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: با کمک‌گرفتن از شهدا، کارهای هنری اثرگذارتر و ماندگارتر می‌شود، شهدایی چون بلباسی‌ها، رادمهرها و کابلی‌ها که بی نهایت هنرمند بودند و لرزه بر جان دشمنان انداختند، یاد آنها به آثار هنری برکت می‌دهد.

سردار برسلانی با تاکید بر اینکه هنرمندان نیز با هنر ارزشی و انقلابی خود لرزه بر جان دشمنان می اندازند، گفت: دشمن در تلاش است تا با ایجاد موانع سد راه موفقیت‌های دولت مردمی و انقلابی و جهادی شود که هنرمندان می‌توانند با هنر خویش موفقیت‌های دولت جهادی و دشمنی‌های دشمن را نشان بدهند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: نظریه‌پردازان غربی اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران در حال تحقق تمدن نوین اسلامی است که این با روی کار آمدن دولت انقلابی سرعت بیشتری گرفته است.

سردار برسلانی در پایان سخنان خود با قدردانی از هنرمندان پیشکسوت و جوان که در فیلم سینمایی "اینجا ایران است" حضور دارند، اظهار امیدواری کرد که هنرمندان با هنرنمایی خود روز به روز صحنه‌هایی را خلق کنند که امید و نشاط مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بیشتر شود.

به گزارش آوای خزر، آتش تقی‌پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز در این دیدار، با قدردانی از سپاه و با بیان اینکه سپاه سردمدار میادین مبارزه با دشمن است، گفت: سپاهیان واقعا هنرمند هستند و هنرمندی بهتر از این نمی‌شود که کارهای نشدنی را برای تامین امنیت انجام دادند.

ضبط فیلم سینمایی «اینجا ایران است» در مازندران

تقی پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، افزود: متاسفانه در زمینه فرهنگی زیاد سرمایه‌گذاری نکردیم و دشمن هم مانع سرمایه‌گذاری شده است.

این بازیگر پیشکسوت سینما در ادامه با تاکید بر اینکه کار هنری نیازمند آرامش خاطر است، خاطرنشان کرد: باید یکسری  امکانات و تجهیرات در اختیار هنرمندان قرار بدهیم و هر کاری از دستمان برمی‌آید برای حمایت و پشتیبانی از هنرمندان جوان انجام دهیم.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینجا ایران است» به کارگردانی رضا محمدی در روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) آغاز شد که در آن بیش از ۵۰ بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.عوامل و بازیگران این فیلم هم به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: رضا محمدی

تهیه کننده: احمد حمیدی‌نژاد، علیرضا ناصری‌راد

مشاور پروژه و ناظر کیفی: علی ابراهیمی گتابی

برنامه‌ریز: آتنا محمدعلی زاده

نور و تصویر: عیسی عبدالهی

مدیر تولید: حسین نادری ورندی

بازیگران:

آتش تقی پور، علی مدهوشیان، آتنا محمدعلی زاده، حسین مهدوی، حسین توهمی، هوشنگ رضایی، عسکری رئیسی، اسماعیل فلاح، محمد پناهی، احمد فرجی، علی روشن، سحر جی داد، مائده فرخی، محمدرضا مهدوی، بهنام یوسفی، سکینه کردان، هیوا یعقوبی، محسن سیل سپور، ابوالفضل زارع، فائزه اسماعیلی،عزت‌الله شیرزاد، زهرا صمدایی، معصومه مزیدی، مروارید علی‌تبار، شقایق عباسی، کیمیا یوسفی، هلیا خرم، فاطره علیزاده، مهدیار محمودیان، کیمیا احمدی، کیانا احمدی، نفس مهدوی، محمد حسام عباسی، سام عرب، مهیار صالحی، امیر رضا تنکابنی، باتیس صادقی، مهدیار صالحی و ...

انتهای پیام/1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار