دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
عباس رضاییان طراح و بانی طرح تمام:
در آستانه سفر ریاست جمهور به مازندران اعضای هیئت موسس شرکت در حال تاسیس سهامی عام توسعه مشارکت مردم استان مازندران با نام اختصاری "طرح تمام" در مصاحبه‌های جدا کننده پیشنهادات و تقاضا‌های خود از ریاست محترم جمهور را اعلام کردند.
به گزارش آوای خزر،  در آستانه سفر ریاست جمهور به مازندران اعضای هیئت موسس شرکت در حال تاسیس سهامی عام توسعه مشارکت مردم استان مازندران با نام اختصاری "طرح تمام" در مصاحبه‌های جدا کننده پیشنهادات و تقاضا‌های خود از ریاست محترم جمهور را اعلام کردند.

در ابتدا عباس رضاییان طراح و بانی طرح تمام ضمن خیرمقدم به ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به استان گفت: طرح تمام، دولت مجلس و مردم ایران را غافلگیر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در طرح تمام برای اولین بار از زمان تشکیل دولت مدرن و سفر روسای دولت به استان‌ها یک استان به جای تقاضای کمک یا درخواست امتیازی از دولت با ارائه "طرح تمام " مازندران را برای همیشه بی نیاز از دریافت بودجه عمرانی از منابع درآمدی دولت می‌کند به طوری که در بودجه سالانه سال‌های آتی مازندران ردیفی برای دریافت بودجه عمرانی از دولت نخواهد داشت.

طراح و بانی طرح تمام گفت: با مدیریت بحران‌ها به وجود آمده در شمال ایران اعم از تولید چند برابری زباله و سرازیری زهرآبه و کنسانتره زباله به سمت رود‌ها و دریا و آلوده شدن آب‌های سطحی و زیر سطحی که باعث آلودگی محصولات کشاورزی رشد بی حد و حصر سرطان در شمال ایران گردید و تعرض‌های صورت گرفته به ساحل دریای مازندران و سر آخر هجوم جمعیت متمول و نیمه متمول فلات مرکزی ایران خصوصا تهران به شمال ایران و تبدیل اراضی کشاورزی و منابع طبیعی که مورد تعرض قرار گرفتند را قادریم بدل به فرصت نموده و سالانه حداقل یک میلیارد دلار درآمد حاصل از آن نصیب استان مازندران الباقی نصیب دو استان گیلان و گلستان خواهد شد.

عباس رضائیان در ادامه بیان داشت: در طرح تمام با شعار عمومی سازی به جای خصوصی سازی و هر ایرانی یک سهم هر استان یک شرکت کلیات طرح و تقاضای خود را طی نامه‌ای به تاریخ ۱۱ اسفندماه امسال خطاب به استاندار محترم مازندران جهت طرح در سفر ریاست محترم جمهور به استان مازندران که نامه فوق در اختیار رسانه‌ها و صدا و سیما قرار گرفت و در دبیرخانه استانداری مازندران ثبت گردید.

طراح و بانی طرح تمام گفت: آقای دکتر سیدمجتبی رضوی عضو هیئت موسس و دبیر و سخنگوی طرح تمام آمادگی دارد تا در سفر ریاست محترم جمهور بعنوان رئیس خانه صنعت، معدن، تجارت مازندران در حضور ریاست محترم جمهور سخنرانی و کلیات طرح تمام را برای ریاست جمهور و هیئت همراه و حاضرین و اصحاب رسانه تشریح نماید.

وی افزود: ما آمادگی دفاع از طرح در مجامع تخصصی، علمی و نیز کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و هیئت محترم دولت را داریم این طرح باعث خروج اقتصاد کشور از رکورد و قادر به کنترل نرخ تورم و جلوگیری از رشد نقدینگی و باعث رشد اشتغال و جهش رشد اقتصادی شده و برای اجرای آن نیازی به وام بانکی و اخذ هرگونه اعتباری نداشته و نداریم.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها