دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

به گزارش آوای خزر، آیا شما هم در فکر مهاجرت به خارج از کشور هستید و می‌خواهید تا بهترین انتخاب را در این رابطه برای خود و اعضای خانواده انجام دهید؛ اگر این طور است، بهتر است پیش از تصمیم‌گیری نهایی با 3 کشور پرطرفدار برای مهاجرت ایرانیان  که توسط نیلگام معرفی شده است آشنا شوید.

 

مهاجرت ایرانیان

زمانی که می‌خواهید برای مقصد مهاجرتی و نهایی خود به خارج از کشور تصمیم گیری کنید، مطمئناً باید فاکتورهای زیادی را در نظر داشته باشید که اصلی‌ترین آنها شامل موارد زیر می‌شود:

 

مهاجرپذیر بودن آن کشور

شرایط عمومی آب و هوا

وضعیت محیط زیست

کیفیت سیستم آموزشی

امنیت اجتماعی

رفاه اجتماعی

آزادی بیان

فرهنگ و صمیمیت مردم

شرایط بازار کار و استخدام مهاجران

قوانین مهاجرت و مقدار شانس موفقیت برای اقامت دائم

امکان همراهی اعضای خانواده

مقدار درآمد ماهانه و سالانه

شرایط مالیات

قوانین مدنی

امکانات شهری

هزینه‌های ماهانه و سالانه زندگی

رده و رنکینگ کشور مورد نظر در مقایسه با ایران

فرصت‌های ارتقاء شغلی و تحصیلی

 

برای امر مهاجرت که موضوعی بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای هر فرد محسوب می‌شود، می‌توان به فاکتورهای مختلف دیگری نیز توجه داشته و براساس مقایسه این معیارها با شرایط فعلی مملکت و یا سایر گزینه‌ها، به انتخاب نهایی دست پیدا کرد.

 

اما فاکتوری که اغلب مورد توجه شهروندان ایرانی متقاضی مهاجرت به خارج از کشور است، حضور همشهری و شهروندان ایرانی پرشمار در آن کشور بوده که در اغلب مواقع سختی‌های زندگی در غربت را کاهش داده، موجب هماهنگی سریع‌تر فرد با سبک زندگی، کار و یا تحصیل در آن کشور شده و عامل موثری محسوب می‌شود.

 

حقیقت ماجرا این است که عکس این موضوع نیز صادق بوده و برخی از شهروندان ایرانی به دوستی و برقراری ارتباط با سایر ایرانیان مهاجر حاضر در یک کشور خارجی تمایل چندانی نشان نداده و به دلیل برخی از عقاید خاص، تنها ترجیح می‌دهند تا دایره ارتباطی جدیدی با شهروندان بومی آن کشور و سایر ملیت‌ها برقرار کنند.

 

بهترین کشور برای مهاجرت

اگر بخواهیم بر پایه آمار اینترنتی و منبعی موثق، 3 کشور پرطرفدار برای مهاجرت ایرانیان را به شما معرفی کنیم، بهترین گزینه آمار ارائه شده توسط وب سایت نیلگام است که بر مبنای تعداد مهاجران ایرانی در هر کشور، 5 مقصد پرطرفدار و اصلی مهاجرت ایرانیان را در مقاله ای با عنوان بهترین کشور برای مهاجرت معرفی کرده است که شامل موارد زیر می‌شود:

 

ایالات متحده آمریکا

کانادا: با جمعیت تقریبی 164 هزار مهاجر ایرانی

آلمان: 127 هزار مهاجر ایرانی

انگلیس: 90 هزار نفر

ترکیه: 83 هزار نفر

3 کشور پرطرفدار برای مهاجرت ایرانیان

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه عاملی باعث شده تا کشوری مثل آمریکا که طی 4 دهه گذشته روابط تیره و تار محدودی با ایران داشته در صدر کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود؟

 

در جواب باید بگوییم که این کشور پهناور، قدرتمند و پیشرفته که به کشور 72 ملت معروف است، انواع مهاجران از اقصی نقاط دنیا را در خود جای داده و محیط بسیار مناسبی برای پذیرش مهاجران دارد، از بازار کار پویا و میانگین درآمدی بسیار خوبی برخوردار است، سیستم آموزشی و دانشگاه‌های بسیار با کیفیت و مطرحی دارد، خدمات رفاهی و امکانات شهری فوق‌العاده‌ای دارد و روش‌های مهاجرت متنوع آن دست شهروندان را برای انتخاب گزینه مهاجرتی باز می‌گذارد.

 

یعنی چه مایل به مهاجرت تحصیلی، کاری و یا سرمایه گذاری به خارج از کشور باشید، آمریکا یک مقصد پرطرفدار برای مهاجرت شما محسوب می‌شود. حتی این امکان را دارید تا شانس خود را امتحان کرده و در قرعه کشی گرین کارت لاتاری شرکت کرده و از این طریق ویزای آمریکا و کارت اقامت این کشور را دریافت کنید.

 

گزینه دوم یعنی کشور کانادا از خیلی از جهات با آمریکا و امکانات آن برابر بوده و کشوری بسیار وسیع، پیشرفته و با ثبات در همسایگی ایالات متحده آمریکا است. با در نظر گرفتن اینکه کانادا دومین کشور پهناور دنیا است و تنها دارای جمعیتی 38 میلیونی است، به راحتی متوجه وجود گزینه‎‌های متعدد مهاجرتی این کشور برای شهروندان خارجی می‌شوید.

 

از مهاجرت تحصیلی و کاری نیروی کار ماهر گرفته تا انواع طرح‌های اسپانسرشیپ و یا ویزای استارتاپ کانادا، روش‌های بسیار متنوع و جذابی برای مهاجرت ایرانیان به این کشور وجود داشته و امکان رشد و ترقی سریع، در محیطی امن با محیط زیستی زیبا و خارق‌العاده را برای خانواده‌های ایرانی فراهم می‌کند؛ جایی که پذیرای متقاضیان حرفه‌ای و دارای تخصص بوده و به راحتی می‌تواند به خانه اول شما تبدیل شود.

در رتبه سوم، نوبت به یکی از قدرت‌های برتر قاره اروپا یعنی کشور آلمان می‌رسد. در حقیقت، کشور صنعتی و پیشرفته آلمان که به داشتن جدیدترین فناوری‌ها و نظمی مثال زدنی معروف است، سومین کشور پرطرفدار برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود.

 

در حال حاضر بستر مهاجرت به آلمان بیشتر برای مهاجران تحصیلی و کاری مناسب بوده و سایر گزینه‌ها دارای سختی‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی خواهد بود. این در حالی است که پناهندگی و مهاجرت غیرقانونی اتباع خارجی به این کشور، کار را برای بسیاری از مهاجران ایرانی سخت کرده و امکان ریجکت شدن ویزا و یا درخواست اقامت دائم برای بسیاری از متقاضیان وجود دارد.

 

بر همین اساس، اگر دارای تخصصی و حرفه خاص و مورد نیاز بازار کار آلمان نیستید و یا از شرایط و توانایی لازم برای مهاجرت تحصیلی به این کشور برخوردار نیستید، توصیه می‌کنیم که به سراغ سایر گزینه‌های مهاجرتی و سایر مقاصد پرطرفدار قاره اروپا از جمله فرانسه، اسپانیا و یونان بروید.

 

برای مثال، اگر شرایط مهاجرت تحصیلی و یا کاری کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و یا آلمان نیستید، می‌توانید به سراغ روش‌های متداول تمکن مالی فرانسه و یا اسپانیا بروید. گزینه‌هایی که به تخصص و مهارت کاری و یا مهارت بالای زبان نیاز نداشته و در مدت زمان نسبتاً کمی موجب صدور کارت اقامت ارزشمند اروپا برای شما و اعضای خانواده می‌شود.

 

کارتی که قابلیت تمدید و تبدیل به حالت دائمی داشته، به شما اجازه سفر آزادانه و بدون ویزا به 26 کشور اروپایی حوزه شنگن را می‌دهد و حتی می‌تواند به حق شهروندی و پاسپورت آن کشور نیز منتهی شود!

 

موسسه مهاجرتی نیلگام

اگر مایل هستید تا از جزئیات کامل روش‌های محبوب تمکن مالی اسپانیا و یا فرانسه آشنا شده و از مزایای بسیار زیاد زندگی در کشورهای پیشرفته اروپایی برخوردار شوید، تنها کافیست تا با موسسه مهاجرتی نیلگام تماس گرفته و یک وقت مشاوره رزرو کنید.

 

شما همچنین این امکان را دارید تا به سراغ سرمایه گذاری ساده در بخش املاک و مستغلات رفته و از این طریق مهاجرت خود را انجام دهید.

 

 چنانچه از بودجه کافی برای خرید ملک در خارج از کشور برخوردار هستید، می‌توانید از میان گزینه‌های متعددی مثل یونان، ترکیه و اسپانیا یکی را انتخاب کرده و با خرید یک ملک واجد شرایط، به راحتی اقامت بلند مدت آن کشور را برای خود و اعضای خانواده دریافت کنید.

 

فقط باید یادتان باشد که این یک روش ساده اما پرهزینه بوده و به حداقل 250 هزار دلار و یا یورو پول نیاز دارد!

 

در یک جمع‌بندی کلی، باید به این موضوع اشاره کنیم که معیار پرطرفدار بودن یک کشور برای مهاجرت ایرانیان از نگاه افراد مختلف متفاوت بوده و ممکن است حضور سایر مهاجران ایرانی در آن کشور، از اهمیت و اولویت بالایی برای متقاضی مهاجرت برخوردار نباشد.

 

از این رو، توصیه می‌کنیم که پیش از هر اقدامی، اول در مورد روش مهاجرتی مناسب خود تحقیق کرده و بعد از آن به سراغ انتخاب کشور و مقصد مهاجرتی بروید./nilgam.com

انتهای پیام/1005

برچسب ها: مهاجرت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار