دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
در حاشیه بازدید استاندار مازندران از شرکت‌های دانش‌بنیان.
استدیو
نخستین استدیو"هسته وب ایرانیان" در حاشیه بازدید استاندار مازندران از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور استان، در مرکز نوآوری و فناوری - ساری رونمایی و افتتاح شد.
آزاده بابانژاد - آوای خزر: استاندار مازندران روز شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه را به بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور استان اختصاص داد، در حاشیه بازدید از شرکت‌ها در جریان فعالیت استدیو هسته وب ایرانیان قرار گرفت و این مجموعه با حضور علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران افتتاح شد.

مدیر هسته وب ایرانیان به خبرنگار ما گفت: برای راه‌اندازی این طرح حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که از طریق آن ۶ نفر به طور مستقیم در بخش استدیو، کار تولید محتوا را دارند که اگر فضای بزرگتری در اختیار آن‌ها قرار بگیرد، هم اشتغال و هم تولید محتوای بیشتری خواهند داشت.

سید بهرام سیادتی با اشاره به شعار سال و اینکه یکی از سیاست‌های جدی دولت ارتقای دانش مردم در حوزه آموزش‌های مورد نیاز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است، طراحی استدیو هسته وب را به همین منظور حائز اهمیت دانست.
 
استدیو
او با بیان اینکه موارد مرتبط با نیاز‌های آموزشی جامعه در حوزه دیجیتال در این مجموعه تولید می‌شود، از آغاز دوره‌های آموزشی خبر داد که به‌زودی از طریق سایت "نابغه‌پلاس" در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

این پژوهشگر، یکی از رویکرد‌های فعالیت در این بخش را دعوت از اساتید حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف عنوان و اظهار کرد: نمونه‌های آن نیز اخیرا تولید شده و در فضای وب قرار گرفته‌است.

سیادتی اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این وب و حضور اساتید و کارشناسان مجرب، با مجموعه همکاران خود در استدیو هسته وب ایرانیان بتواند در جهت ارتقای دانش دیجیتال مردم گام‌های اساسی بردارند. (فضای مجازی، ارز دیجیتال، صرافی‌ها و آنچه به حوزه دیجیتال برمی‌گردد)
 
استدیو
او در پایان گفتگو با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان با کمترین هزینه می‌توانند ایجاد اشتغال کنند؛ و اگر استاندار و مدیران مازندران می‌خواهند گام اساسی بردارند باید به گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف کاهش بیکاری در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: