دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
سفر یکروزه استاندار مازندران به فریدونکنار/۳
خیریانپور: فریدونکنار نیازمند شهرک صنعتی‌ست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از خلأ شهرک صنعتی برای شهرستان فریدونکنار گفت و اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی و جهاد کشاورزی مازندران، نسبت به تأمین زمین برای این منظور اقدام کنند.
به گزارش آوای خزر، حسن خیریانپور عصر پنج‌شنبه ۱۹ خردادماه در جلسه شورای اداری فریدونکنار با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان که با حضور استاندار مازندران در شرکت صنعتی اندیشه برگزار شد، افزود: امروز توفیقی شد تا در خدمت مردم و فعالان اقتصادی فریدونکنار باشیم که ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زیادی در صنعت، گردشگری و کشاورزی و به طور ویژه در آبزی‌پروری دارد.

او که در برنامه میز خدمت حضور داشت و از مجموعه‌های "مجد الکترونیک" و گروه صنعتی "اندیشه" نیز بازدید کرد، از رسیدگی و تصمیم‌گیری نظام مسائل ۱۲ پرونده فعالان اقتصادی گفت.

از نظر معاون اقتصادی استاندار مازندران، اگر تصمیمات امروز اجرا شود، تحولات شگرفی را برای صنعت، کشاورزی و گردشگری فریدونکنار می‌تواند داشته باشد.

خیریانپور، یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان را ۴۲ آببندان از مجموع ۸۰۰ آببندان موجود در استان عنوان کرد که تامین‌کننده آب زراعی، کشاورزی و پرورش ماهی و آبزی‌پروری است.

او با اعلام اینکه اشتغال یکی از برنامه‌های مهم دولت است، از سهم مازندران برای ایجاد ۵۳ هزار شغل تا پایان امسال گفت که سهم شهرستان فریدونکنار ۱۱۴۹ اشتغال است.
 
خیریانپور: فریدونکنار نیازمند شهرک صنعتی‌ست
 
معاون اقتصادی استاندار مازندران با بیان اینکه در راستای آزادسازی ارز ۴۲۰۰ تومان، دولت اعلام کرده است که برای نهاده دام، طیور و شیلات باید تسهیلات در اختیار فعالان این بخش قرار بگیرد، اظهار کرد که ۳۶ پرونده به میزان ۴۷ میلیارد تومان برای این شهرستان به بانک کشاورزی اعلام شده‌است.
 
خیریانپور با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی در محیط کار به نحو شایسته در فریدونکنار اجرایی و عملیاتی شود، تصریح کرد: ۱۱۷ بنگاه اقتصادی در این شهرستان فعالیت دارند که بالای ۲ هزار تن تولید دارند، همچنین بیش از ۹ هزار هکتار اراضی باغی و زراعی در فریدونکنار بالای ۵۵ هزار تن محصول را سالانه برداشت می‌کنند؛ بنابراین تسهیلات فرآوری، بسته‌بندی و سورتینگ برای آن‌ها مصوب شده است تا در برنامه‌های شهرستانی قرار بگیرد.

او از فرماندار فریدونکنار خواست تا کارگروه رفع موانع تولید را در شهرستان فعال کند تا کارگروه به صورت هفتگی کار‌ها را انجام بدهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، از خلأ شهرک صنعتی در فریدونکنار گفت که شرکت شهرک‌های صنعتی و جهاد کشاورزی باید تلاش خود را داشته باشند تا محلی برای ایجاد شهرک صنعتی در این شهرستان برنامه‌ریزی شود.

به گزارش آوای خزر، در سفر استاندار مازندران به فریدونکنار نظام‌مسائل حوزه اقتصادی برای ۱۲ طرح صنعتی، کشاورزی و گردشگری در شرکت اندیشه و در کارگروه رفع موانع تولید به ریاست استاندار مورد بررسی قرار گرفت که پس از جمع‌بندی و تصویب نهایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/ازاده بابانژاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار