دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
فرماندار نکا:
جشن پایان گازرسانی در نکا با حضور استاندار مازندران برگزار می‌شود
نماینده عالی دولت در نکا اعلام کرد که جشن پایان طرح‌های گازرسانی به این شهرستان، به‌زودی با حضور استاندار مازندران برگزار می‌شود.
عبدالرضا بابایی امروز در گفتگو با خبرنگار آوای خزر با اشاره به سفر استاندار مازندران و هیات همراه ایشان در سفر روز نخست نوروز امسال به نکا، یادآور شد: در این سفر با هدف بررسی و احصا مشکلات منطقه هزارجریب، مصوبات متعددی در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید که یکی از آن‌ها باتوجه به مطالبات مردم، اتمام پروژه گازرسانی به منطقه هزارجریب بود که با دستور استاندار در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: اکنون پس از گذشت بیش از ۲ ماه از سفر نماینده عالی دولت به اتفاق مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی مازندران به نکا، و با همکاری شرکت گاز استان، این مطالبه به‌حق مردم به ثمر نشست.

فرماندار نکا با اعلام اینکه طرح گازرسانی به هزارجریب نکا با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد تومان به پایان رسیده‌است، افزود: قرار بود روز جمعه ۲۰ خرداد ماه مراسم رسمی در این خصوص برگزار شود که تصمیم گرفتیم برای کیفیت بهتر این اقدام بزرگ که هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم در راستای توزیع عادلانه منابع است، در زمان مناسب‌تری صورت بگیرد.
 
جشن پایان گازرسانی در نکا با حضور استاندار مازندران برگزار می‌شود
رئیس شورای تامین شهرستان نکا، گازرسانی به مناطق هزارجریب نکا را یک قدم مهم و ارزشمند برای توسعه و رفاه مردم شرق مازندران دانست که همه از برکات آن استفاده می‌کنند.

بابایی در پایان اعلام کرد: آیین افتتاح این پروژه که ۱۲ روستا را شامل می‌شود و در واقع جشن گازرسانی به نکا است، به‌زودی با حضور سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران و مسوولان استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

به گزارش آوای خزر، در این طرح گازرسانی؛ روستا‌های چرمی، تلم، سیکا، مرس کوچک، مرس بزرگ، سنگر، اسماعیل‌محله، کفرات، رودبار محله، کچپ‌محله، سفیدکوه و ارم از نعمت گاز برخوردار شدند.

انتهای پیام/۱۰۰۰/سعید منصوری
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار