دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای 12 هزار مترمربع پروژه عمرانی زیرسازی و آسفالت معابر داخلی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و ترمیم جدول گذاری پروژه هدایت آبهای سطحی به طول 2 کیلومتر در شهرک صنعتی کیاسر، با هزینه 38 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش آوای خزر، یاسر امینی با بیان اینکه اجرای زیرساختها و پروژه های عمرانی از وظایف ذاتی شرکت شهرکهای صنعتی بمنظور تسهیل حضور سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی است گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و دغدغه های دولت انقلابی درخصوص تقویت صنایع کوچک و متوسط و ایجاد شرایط مناسب برای حضور و گسترش شرکتهای دانش بنیان، منظور افزایش سطح دانش تولید و بهره برداری از فناوری برتر در زمینه تولید، اجرا و تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی با سرعت و دقت و در کمترین زمان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: شهرک صنعتی کیاسر در سال 1374 به تصویب هیئت دولت رسیده و در همان سال نیز عملیات عمرانی آغاز گردید که با انعقاد 55 قرارداد با سرمایه گذاران، در حال حاضر تعداد 31 واحد بهره بردار با حجم سرمایه گذاری 283 میلیارد ریال در این شهرک صنعتی مشغول فعالیت می باشند که برای 538 نفر اشتغال فراهم شده است.

امینی تصریح کرد: پروژه های زیرسازی و آسفالت به وسعت 12000 مترمربع و ترمیم جداول گذاری هدایت آبهای سطحی به طول 2 کیلومتر و با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در شهرک صنعتی کیاسر در حال اجرا می باشند که برای انجام این پروژه ها مبلغ 38 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت تأمین اعتبار شده است./خبرانلاین

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار