دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
ویژگی جدید واتساپ که ابتدا برای نسخه iOS ارائه می‌شود، این امکان را به کاربران واتساپ می‌دهد تا وضعیت آنلاین بودن خود را از دیگر کاربران پنهان کنند.

به گزارش آوای خزر، واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که مدت هاست کاربران درخواست آن را دارند. این ویژگی که ابتدا برای نسخه iOS ارائه می‌شود، این امکان را به کاربران واتساپ می‌دهد تا وضعیت آنلاین بودن خود را از دیگر کاربران پنهان کنند. به گفته برخی منابع، ویژگی جدید که اکنون در حال توسعه است، در به‌روزرسانی آینده این برنامه ارائه خواهد شد.

گزارش‌های این هفته پیش نمایشی از این قابلیت و انتظارات کاربران از آن را به نمایش گذاشتند. بر اساس گزارش WABetaInfo تاکنون کاربران واتساپ این امکان را داشتند که اطلاعات «آخرین بازدید» خود را به افراد منتخب، مخاطبین، همه یا هیچ کس نشان دهند.

مدتی است که این پیام رسان محبوب، طیف وسیعی از تغییرات را برای بهبود تجربه کاربری خود ارائه می‌دهد. افشاگری از یک نشریه در خصوص این بروزرسانی می‌گوید: «پیکربندی افرادی که می‌توانند آنلاین بودن ما در واتساپ را مشاهده کنند اکنون امکان پذیر است. بر اساس گزارش‌ها، این گزینه دقیقاً در آخرین تنظیمات واتساپ با دو گزینه جدید «Same as Last Seen» و «Everyone» در دسترس قرار خواهد گرفت. برای مثال کاربران می‌توانند «مخاطبین من» را برای مشاهده آخرین بازدید خود انتخاب کنند. همان چیزی که پیش از این برای مشاهده آنلاین بودن کاربران قابل انتخاب بود.»

توسعه قابلیت جدید همزمان با ارائه یکی دیگر از ویژگی‌های حیاتی واتساپ انجام می‌شود. قابلیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیامی را که قبلا ارسال کرده اند ویرایش کنند. مدت زیادی از زمانی که واتساپ به کاربران اجازه حذف پیام‌ها را داد، می‌گذرد. با این حال، این پیام رسان هرگز ویژگی ویرایش پیام‌ها را ارائه نکرده بود که به زودی این امکان را فراهم خواهد کرد./ثریا

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: