دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
انتقال بازیکنان پرسپولیس به نساجی شائبه‌های عجیبی را درخصوص سرمربی نساجی بوجود آورده است.

به گزارش آوای خزر، به‌نظر می‌رسد روند انتقال بازیکنان پرسپولیس به نساجی همچنان ادامه دارد. علی شجاعی و مهدی شریفی، ۲ بازیکنی بودند که پیش‌تر با خداحافظی از جمع سرخپوشان به تیم محبوب مازندرانی پیوستند. مخصوصا جدایی علی شجاعی با دلخوری‌هایی همراه بود و او اعتقاد داشت حقش بود فرصت بیشتری برای بازی در پرسپولیس داشته باشد. در هر صورت روند این انتقال‌ها بعد از حضور حمید مطهری در قائم‌شهر آغاز شده است.

دستیار پیشین یحیی گل‌محمدی که در پی بالا گرفتن انتقادات از او جدا شد و هدایت نساجی را پذیرفت. او فعلا شجاعی و شریفی را با خودش برده و حالا شایعات زیادی در مورد انتقال علیرضا ابراهیمی به این تیم نیز به گوش می‌رسد. ابراهیمی نخستین خرید فصل گذشته پرسپولیس بود که از گل‌گهر به جمع قرمزهای پایتخت پیوست. با این حال او در این تیم سرنوشت بسیار عجیبی پیدا کرد و تا مدت‌ها بدون هیچ دلیلی از ترکیب دور ماند. نهایتا هم زمانی به بازی گرفته شد که تیم قهرمانی را از دست داده بود و عملا بود و نبودش فرقی نمی‌کرد.

فارغ از اینکه آیا ابراهیمی به نساجی خواهد رفت یا نه، صرف علاقه حمید مطهری به سومین نیمکت‌نشین پرسپولیس در نوع خودش بحث‌برانگیز است. او در حالی مشغول انتقال رزروهای تیم سابقش به باشگاه جدید است که در پرسپولیس نقش پررنگ فنی داشت، اما این جایگاه منجر به افزایش سهم امثال شجاعی، شریفی و ابراهیمی در مسابقات پرسپولیس نشد. به‌عنوان مثال علیرضا ابراهیمی در حالی تمام‌وقت روی نیمکت پرسپولیس نشست که این تیم با شدیدترین مشکلات دفاعی دست به گریبان بود و کادرفنی برای بهبود شرایط انواع و اقسام چینش‌ها را آزمود. با این حال سهم چندانی به ابراهیمی نرسید.

پرسش اینجاست که اگر این بازیکنان واقعا خوب بودند و حمید مطهری هم به توانایی آنها واقف بود، چرا بیشتر مورد اعتماد قرار نگرفتند و اگر کیفیت کافی را نداشتند، چرا حالا جذب تیم مازندرانی می‌شوند؟ البته که متوجه تفاوت سطح پرسپولیس و نساجی هستیم، اما فراموش نکنید هم شجاعی و شریفی و هم ابراهیمی خریدهای خود یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری برای پرسپولیس بودند!/خبرانلاین

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار