دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
سردار رمضان شریف گفت : به آن‌ها می‌گوییم که دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده‌اید از دست خواهید داد.

به گزارش آوای خزر، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب گفت: آمریکا تلاش کرد ملت‌های مسلمان منطقه را علیه ایران بسیج و جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان تهدید در منطقه معرفی کند، اما در مقابل، شخص رئیس جمهور آمریکا مورد تمسخر دنیا قرار گرفت. دنیایی که رویارویی جمهوری اسلامی را با آمریکا به زیبایی دیده است و توانمندی‌های جمهوری اسلامی و ناتوانی‌های آمریکایی‌ها را می‌داند.

سردار رمضان شریف عصر پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در یادواره شهدای روستای آتان با اشاره به سفر رئیس جمهور مفلوک آمریکا به اسرائیل و عربستان، تصریح کرد: آمریکا تلاش کرد ملت‌های مسلمان منطقه را علیه ایران بسیج و جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان تهدید در منطقه معرفی کند، اما در مقابل، شخص رئیس جمهور آمریکا مورد تمسخر دنیا قرار گرفت. دنیایی که رویارویی جمهوری اسلامی را با آمریکا به زیبایی دیده است و توانمندی‌های جمهوری اسلامی و ناتوانی‌های آمریکایی‌ها را می‌داند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به دیدار همزمان ریاست جمهوری‌های روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: عبارات حکیمانه، انقلابی و دقیق مقام معظم رهبری در دیدار این ۲ مقام ارشد کشورهای روسیه و ترکیه، موجب شد که موجی از تحلیل در دنیا به راه افتد. تلاش آمریکا، منزوی جلوه دادن جمهوری اسلامی است. در جریان برجام نیز محور قدرتمندی علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شکل گرفت. رهبر معظم انقلاب برای اولین بار از رئیس جمهور روسیه برای اظهاراتش علیه صهیونیست‌ها قدردانی کرد.

 

دنیای استکبار در هذیان‌گویی موفق است نه در عمل

سردار شریف با اشاره به اینکه دشمنان در هذیان‌گویی موفق هستند نه در عمل، خاطرنشان کرد: این اقتدار به برکت خون شهیدان است که جمهوری اسلامی در چهل و سومین سالگرد پیروزی خود، از این اثرگذاری و سربلندی برخوردار است. فضای مجازی و امپراطوری رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند جمهوری اسلامی را ناموفق جلوه دهد اما انسان‌های عاقلی که روند تحولات را پیگیری می‌کنند به خوبی در جریان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. پیام ما به شهیدان این است که هر سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد به فضل الهی این نظام توانمندتر و درختی تنومندتر می‌شود.

 

 

وی ضمن اشاره به اظهارات سست صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه گزینه‌های نظامی روی میز دارند، بیان کرد: پیام ما به صهیونیست‌ها که گاهی از پریشان‌حالی اظهاراتی را بیان می‌کنند این است که بزرگتر و قدرتمندتر از شما آمریکایی‌ها، اتحاد جماهیر شوروری، شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس بودند اما شهیدان و فرزندان این مرز و بوم با دست خالی حتی در بُعد نظامی، با اقتدار و تکیه به نیروی الهی آبروی شما را بردند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: صهیونیست‌ها در تلاش برای تهدید جمهوری اسلامی هستند اما در مجالس شهدا به آن‌ها می‌گوییم که دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده‌اید از دست خواهید داد. ۴۳ سال تجربه مبارزه و جنگ با شما را داریم و جنگ ۳۳ روزه با لبنان نشان داد که گنبد آهنین شما کارایی ندارد و اخیرا به دلیل قدرتمند شدن ما شما به گنبد آهنین سایبری روی آوردید و پله پله در حال عقب‌نشینی هستید. گنبد آهنین یعنی شما به صورت روزمره در معرض تهدید جبهه مقاومت در حوزه سایبری هستید.

بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سردار شریف اضافه کرد: مجموعه ناامنی‌هایی که در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد گویای عرضه و توانمندی صهیونیست‌هاست. ما صهیونیست‌ها را بارها در جبهه‌های مختلف آزموده‌ایم./ایسنا

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها