دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
جواد طالبی ابقا شد
تکرار قسمت سی و هفتم سریال شهردار و شورای شهر ساری!
سریال بازی‌های شهردار و شورای شهر ساری پایانی ندارد و ملال‌آور است؛ به‌ویژه اینکه در قسمت سی و نهم آن، تکرار قسمت سی و هفتم را ببینی!
به گزارش آوای خزر، جواد طالبی شهردار ساری امروز پنج‌شنبه ۱۳ مردادماه در دومین جلسه استیضاح خود و در سی و نهمین دورهمی کاری اعضای شورا شرکت کرد. او در این محکمه که به صورت علنی برگزار شد؛ باید به سوالات و ابهامات استیضاح‌کنندگان پاسخ می‌داد؛ این افراد عبارتند از: میررحمان شجاعی، سبحان بخشی، و سید ذوالفقار شریفی.  

طالبی البته در سی و هفتمین جلسه پارلمان شهری ساری به سوالات مطروحه پاسخ داده بود، اما طراحان سوال، به دلیل حضور معاونان شهردار در کنارش، این اقدام را مغایر با قانون دانستند و جلسه را ترک کردند. گرچه شهردار در آن محکمه با ۶ رأی ابقا شده بود.

شهردار جوان ساری در خصوص عزل و نصب‌ها در این مجموعه شهری، معتقد است که این موضوع، حق قانونی شهردار است و او با استفاده از اختیاری که قانونگذار به او داده است می‌تواند براساس شایسته‌سالاری افراد را آنطور که خود می‌خواهد انتخاب کند.
 
تکرار قسمت سی و هفتم سریال شهردار و شورای شهر ساری!
طالبی با تاکید بر اینکه شهرداری همواره پاسخگوی سوالات شورای شهر بود و پاسخ‌ها نیز بر مدار قانون است، این را هم به گفته‌اش اضافه کرد که "هیچ کاری را خارج از چارچوب قانونی انجام نمی‌دهم و تا زمانی که در مسند شهرداری قرار دارم بر مبنای قانون حرکت می‌کنم".

او البته این را هم گفت که شهرداری با هیچ‌گونه تخلفی همراه نخواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه انحرافات مالی با جدیت با آن برخورد می‌کند.

شهردار مرکز مازندران در خصوص پروژه‌های عمرانی در مناطق الحاقی نیز عنوان کرد که روند پروژه آسفالت با رویکرد محله‌محوری، زیباسازی و رفع نیاز‌ها احصا شده و در این مناطق برخی انجام شده است و برخی دیگر در دستور کار فرار دارد.
 
تکرار قسمت سی و هفتم سریال شهردار و شورای شهر ساری!

طالبی همچنین با اشاره به اینکه براساس مصوبه شورای اسلامی شهر، در سامانه ستاد ۳ قرارداد جهت آسفالت بسته‌شده است، اظهار داشت که این مصوبات به‌نوبت و بر اساس زیرسازی و تقاضای شهروندان در مناطق یک، دو و سه شهری در حال انجام است.

او تصریح کرد: در صورت تقاضای شورای شهر می‌توانیم قرارداد‌های منعقده شده را به شورای اسلامی شهر تقدیم کنیم.

شهردار ساری از انعقاد قرارداد پیمانکاری روشنایی معابر با مصوبه شورای شهر گفت و تصریح کرد: قرارداد پروژه در ستاد سازمان بازرسی ثبت شده است و پس از مراحل قانونی، مناقصه عمومی وتعیین پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
 
تکرار قسمت سی و هفتم سریال شهردار و شورای شهر ساری!
انعقاد قرارداد با پیمانکار فاز سوم پروژه "ابن شهرآشوب"، و مشخص‎شدن پیمانکار پروژه "انبار توشه" تا چند روز دیگر، از دیگر مواردی بود که براساس سوالات استیضاح‌کنندگان، از سوی شهردار ساری پاسخ داده شد.

پس از اینکه شهردار ساری به سوالات عنوان‌شده پاسخ داد، رأی‌گیری سرنوشت‌ساز انجام شد و در نهایت، جواد طالبی برای دومین‌بار و همچون جلسه سی و هفتم شورا، با ۶ رأی در سمت خود ابقا شد.

اما این موضوع روشن است که استیضاح‌کنندگان همچنان از پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و گویا نمی‌خواهند از همان همیشگی! پایین بیایند.
 
تکرار قسمت سی و هفتم سریال شهردار و شورای شهر ساری!
 
واضح است که این قصه سری دراز دارد و شهردار ساری باید پیش از آنکه بار دیگر او را به محکمه بیاورند؛ خودش هر از گاهی در صحن شورا بیاید و از عملکردهایش بگوید.
 
... و نوشته‌ی روی بنر با عنوان "ای آبروی هر دو عالم، حسین جانم" در سالن جلسات شورای شهر ساری چقدر شورانگیز و پرمعناست.  

انتهای پیام/۱۰۰۱/آزاده بابانژاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار