دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران گفت: 12 پروژه مهم صنعت برق در استان مازندران با اعتباری بالغ بر 923 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش آوای خزر، کوروش موسوی تاکامی به مناسبت هفته دولت و تشریح عملکرد یکساله دولت در شرکت برق منطقه‌ای مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲ پروژه کلیدی در استان مازندران با اعتباری بالغ بر ۹۲۳ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین ترانسفورماتور ۳۸۵ مگاولت آمپر پست ۴۰۰.۲۳۰ کیلوولت ناریوران یکی پروژه‌های برجسته شرکت برق منطقه‌ای مازندران است، افزود: این پروژه در شهرستان بابل با ظرفیت ۳۸۵ مگاولت آمپر با  اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان توانست پایان خاموشی ۵ شهر رافراهم کند.

این مسوول افزود: پروژه شهدای ناریوران بابل ظرفیت تامین برق ۱۰۰هزار مشترک برق خانگی را دارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران یادآور شد: در یک سال گذشته دولت بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه صنعت برق استان هزینه کرده است.

 این مسوول با اعلام اینکه بستر توسعه فراهم شد تا با تقویت پست‌های برق برای سال آینده هم خاموشی نداشته باشیم.

موسوی تاکامی گفت: با برنامه‌ریزی شاخصی که دولت در یکسال گذشته در صنعت برق استان انجام داد زمینه توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش رفاه شهروندان فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شد تا پایان امسال ۱۳ طرح زیرساختی در صنعت برق مازندران انجام شود، تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان روند خاموشی را کاهش می‌دهد.

موسوی تاکامی بازتوانی نیروگاه برق نکا با ظرفیت ۲ هزار و ۳۰۰ مگاوات از دستاوردهای مثبت دولت در استان  بر شمرد و گفت: با راه اندازی تصفیه خانه در این نیروگاه و ورود ۶ هزار مترمکعب آب به آن تسریع در روند تولید برق شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران پروژه‌های شاخص این شرکت در استان را شامل نصب و راه اندازی پست ۶۳.۲۰ کیلوولت تنکابن  بااعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان، پست فوق توزیع دریاسر با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان، خط ارتباطی تغذیه پست ۲۳۰.۶۳ کیلو ولت بهشهر بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان، نصب و راه انداری ترانسفورماتور ۱۸۰ مگاوات آمپر پست ۲۳۰.۶۳ ولت هزار سنگر آمل با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان، جایگزینی هادی خطر ۶۳ کیلو ولت قائم‌شهر با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد تومان  بر شمرد./فارس
انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها