دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
هوادار که هنوز به پرسپولیس نباخته، به‌دنبال امتیاز گرفتن از قرمزهاست.

به گزارش آوای خزر، هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر ایران امروز آغاز می‌شود و در حساس‌ترین بازی تیم پرسپولیس درحالی از ساعت ۱۹ به مصاف هوادار میزبان می‌رود که هواداران امروز دوباره سکوهایشان خالی است.

شیخ آمد، هواداران رفتند

پرسپولیس که لیگ را با ۲ مساوی بدون گل شروع کرده بود، از هفته سوم بالاخره راه باریکی برای گلزنی و پیروزشدن پیدا کرد و بلافاصله با ۲ برد خودش را به صدر جدول رساند. در لیگ امسال رقابت‌ها آنقدر نزدیک است که احتمالا تا پایان فصل هم با همین میانگینی که پرسپولیس و فولاد امتیاز گرفته‌اند - یعنی با ۲ امتیاز از هر بازی - می‌توان چشم به صدرنشینی و قهرمانی داشت. تیم یحیی که مشخصه بارزش در این هفته‌ها گل‌نخوردن بوده، هفته گذشته با تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد صدرنشین شد و امروز باید به مصاف هوادار برود. هوادار در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر به ۲ مساوی مقابل پرسپولیس رسید و سرخپوشان همچنان در حسرت نخستین برد مقابل این تیم هستند. هوادار هفته گذشته در تبریز، دروازه‌اش را مقابل تراکتور بسته نگه داشت و این هفته مقابل پرسپولیس هم قطعا همین هدف را دارد. پرسپولیسی‌ها هفته گذشته در ورزشگاه آزادی و پیش چشم هزاران تماشاگر بازی کردند که حضور زنان هوادار این مسابقه را جالب‌تر از همیشه کرده بود. اما از بخت بد آنها، بازی با هوادار باید بدون تماشاگر انجام شود. این هفته شیخ دیاباته هم به اردوی سرخپوشان اضافه شده و درصورت صلاحدید سرمربی می‌تواند دقایقی در ترکیب صدرنشین قرار بگیرد.

اما کادر فنی پرسپولیس برای این دیدار ترکیب احتمالی زیر را در نظر خواهد گرفت:

اگر بخواهیم از چهار بازی قبلی سرخ‌ها یک بازیکن را به عنوان ستاره تیم انتخاب کنیم بدون شک آن بازیکن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس خواهد بود که پس از بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی با عملکرد تحسین‌برانگیزش و با ۴ کلین‌شیت بهترین بازیکن سرخ‌ها تا اینجای فصل بوده و نقش مهمی در صدرنشینی پرسپولیس داشته است. به همین خاطر در دیدار امروز برابر هوادار انتخاب اصلی گل‌محمدی در درون دروازه سرخ‌پوشان خواهد بود.

در خط دفاعی مانند هفته گذشته مرتضی پورعلی گنجی در کنار گولسیانی مدافعان میانی سرخ‌ها را تشکیل می‌دهند و در کنار آنها علی نعمتی در سمت چپ و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست خط دفاعی بازی خواهند کرد.

کمربند میانی پرسپولیس را میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی تشکیل می‌دهند.

امید عالیشاه و یورگن لوکادیا نیز مانند هفته گذشته زوج خط حمله سرخ‌ها مقابل هوادار خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولوسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا.

 

 انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار