دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
شاخص کل بورس دیروز افت کرد اما شاخص هم‌وزن روند صعودی به خود گرفت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

به گزارش آوای خزر، شاخص کل بورس امروز دوشنبه با افت ۱۲۹ واحدی واحدی به سطح یک میلیون و ۴۲۶ هزار واحدی رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند.بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز نوسانی و منفی باشد.

پیمان حدادی، مشاور رئیس سازمان بورس چند روز پیش گفت: اگر شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت همکاری لازم را انجام دهند، امکان دارد واریز امسال سود سهام عدالت ۱۴۰۰ طی دو مرحله مثلا پایان پاییز ۱۴۰۱ و انتهای زمستان ۱۴۰۱ پرداخت شود. (همشهری)این پرداخت سود می‌تواند در قالب پول و نقدینگی جدید به بازار سرمایه بازگردد.بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، ۶ درصد سهام شرکت پخش رازی در روز امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود.(سنا)عرضه اولیه جدید می‌تواند نقدینگی و اعتماد برای بازار سرمایه پدید آورد.

مرتضی چشان، ئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار بدهی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: انتشار اوراق رهنی و خرید دین از جمله شیوه‌هایی است که بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری می‌توانند با ضمانت خود از طریق بازار سرمایه اقدام به تامین مالی کنند.(بازار سرمایه)افزایش کارایی بازار سرمایه اعتماد و پول جدید به این بازار می‌آورد.

روزنامه اسرائیل‌هیوم نوشت: پیش‌نویس سازشکارانه نوشته شده توسط مقامات اروپایی به عنوان میانجی بین ایران و آمریکا، به خوبی نشان دهنده علاقه‌مندی طرفین به احیای برجام است. آمریکا به دلیل فشار تل‌آویو، تاکنون با این درخواست تهران مخالفت کرده است. اما گزارش ها حاکی از آن است که واشنگتن آماده به تعویق انداختن مذاکرات در اینباره به بعد از احیای توافق است. (ایرنا)توافق در مذاکرات برجام یک سیگنال مثبت برای بازار سرمایه است و می‌تواند بورس را صعودی کند./تجارت نیوز

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار