دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
به دنبال عملیات جستجوی اف‌بی‌آی در عمارت ترامپ در فلوریدا، مقامات اجرای قانون شبکه‌های مجازی را شخم زدند تا درباره برنامه‌های طرفداران دونالد ترامپ برای حمله به ساختمان‌های اف‌بی‌آی اطلاعات کسب کنند. پلیس آمریکا هم نسبت به تظاهرات مسلحانه به نیروهایش هشدار داد.

به گزارش آوای خزر، به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، مقامات اطلاعاتی سرویس حفاظت فدرال آمریکا (اف‌پی‌اس) که یکی از بازوهای وزارت امنیت داخلی این کشور بوده و از ساختمان‌های فدرال حفاظت می‌کند، خواستار افزایش امنیت و گشت‌زنی اطراف دارایی‌های دولتی شد و به ماموران اجرای قانون دستور داد تا فوق‌العاده هشیار باشند.

اف‌پی‌اس یک ماه قبل در اطلاعیه‌ای به نیروهایش در منطقه «گریت لیکس» نوشت: حمله به ساختمان‌های فدرال از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر بوده و تنها به تصورات حمله‌کنندگان محدود خواهد شد.

دو روز پیش از صدور این اطلاعیه داخلی، ماموران اف‌بی‌آی عمارت «مارالاگو» ی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را تفتیش کرده و ده‌ها جعبه سند از آن خارج کردند که ترامپ پس از پایان ریاست جمهوری خود به آرشیو ملی آمریکا برنگردانده بود و در برابر باز گرداندن آن‌ها مقاومت می‌کرد.    

۲۲ صفحه سندی که به دست بلومبرگ رسیده نشان می‌دهد که تفتفیش خانه ترامپ موجب نگرانی مقامات اجرای قانون فدرال از خشم طرفداران ترامپ شده است.

یکی از شرکت‌کنندگان در حمله به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه سال گذشته، سه روز پس از جست‌وجوی مارالاگو در تلاش برای ورود غیرقانونی به دفتر اف‌بی‌آی در شهر «سینسیناتی» مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

تفتیش مارالاگو خشم هواداران ترامپ را برانگیخت، از جمله اعضای کنگره آمریکا، کاندیداهای سیاسی و دیگر حامیان. برخی خواستار قطع بودجه اف‌بی‌آی شدند و برخی دیگر رسما دعوت به خشونت کردند.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار