دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کوب در گفتگو با شبکه سی بی اس نیوز اظهار کرد ترامپ باید پاسخگوی اقدام وحشیانه طرفداران خود و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات 2020 باشد.

به گزارش آوای خزر، وکیل سابق دونالد ترامپ اظهار کرد احتمال آنکه ترامپ در پی حمله طرفدارانش به کنگره مقصر شناخته شود، بسیار زیاد است.

«تای کوب» وکیل سابق دونالد ترامپ اعلام کرد احتمال آنکه ترامپ با تبعات قانونی حمله طرفدارانش به کنگره در 6 ژانویه 2021 روبرو شده و در این پرونده مقصر شناخته شود بسیار زیاد است.
 
کوب در گفتگو با شبکه سی بی اس نیوز اظهار کرد ترامپ باید پاسخگوی اقدام وحشیانه طرفداران خود و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات 2020 باشد.
 
وی افزود: من گمان می کنم ترامپ در حال حاضر در یک چالش قانونی جدی گرفتار شده است و این به دلیل بازرسی اف بی آی از عمارت مارالاگو نیست بلکه به دلیل اقدامات مخرب در روز حمله به کنگره در 6 ژانویه 2021 و تلاش برای دخالت در شمارش آرای ایالت های جورجیا، پنسیلوانیا و حتی میشیگان است.
 
کوب خاطرنشان کرد که به موضوع بازرسی اف‌بی‌آی از عمارت ترامپ در فلوریدا و کشف دهها جعبه اسناد طبقه بندی شده مشکوک است و گمان می کند که این اقدام به تحقیقات گسترده تر وزارت دادگستری درباره اقدامات ترامپ در روز حمله به کنگره، مربوط است.
 
وی تصریح کرد موضوع بسیار گسترده است، موضوع حمله به کنگره در 6 ژانویه، رای دهندگان تقلبی و ارتباط آنها با دروغی بزرگ و تلاش برای حفظ ریاست جمهوری به شیوه ای غیرمعمول و بی سابقه در تاریخ آمریکا.
 
این وکیل آمریکایی تصریح کرد به نظر می رسد تفتیش عمارت مارالاگو توسط دولت به صورت غیرمعمول بزرگ و گسترده بوده و بر حسب نوع اسناد بسیار فراگیر بوده است.
 
این در حالی است که اختلافات بین دونالد ترامپ و وزارت دادگستری آمریکا بر سر معرفی فردی به عنوان کارشناس ویژه برای بررسی پرونده اسناد کشف شده از عمارت مارالاگو شدت گرفته است.
 
براساس این گزارش، وزارت دادگستری، قاضی بازنشسته «باربارا جونز» از دادگاه فدرال جنوبی نیویورک و قاضی بازنشسته «توماس گریفیت» از دادگاه فدرال بخش کلمبیا را به عنوان نامزدهای سمت کارشناس ویژه برای بررسی پرونده ترامپ معرفی کرده است.
 
این در حالی است که تیم وکلای ترامپ، «ریموند داری» قاضی سابق دادگاه بخش شرقی نیویورک و «پائول هاک» معاون سابق دادستان فلوریدا را برای این کار معرفی کرده است.
 
همچنین بحث و بررسی بر سر انتخاب کارشناس وارائه دلایل منطقی و قانونی برای متقاعد کردن دادگاه به منظور معرفی فرد مورد نظر هر کدام از طرفین، در این دادگاه انجام خواهد شد.
 
یکی از مقامات سابق وزارت دادگستری اعلام کرد هر فردی که به عنوان کارشناس ویژه معرفی شود، کاری بسیار دشوار و طاقت فرسا و حتی سخت ترین کار دنیا را خواهد داشت.
 
براساس مدارکی که چند روز پیش افشا شد، اف‌بی‌آی بیش از 11 هزار سند و عکس را در جریان بازرسی ماه گذشته از ویلای ترامپ در فلوریدا، کشف کرده است.
 
براساس ارزیابی های رویترز از اسناد کشف شده، در میان بیش از 11 هزار سند و عکس دولتی کشف شده، 18 مورد «بسیار سری»، 54 مورد«سری» و 31 مورد « محرمانه» بوده‌اند.
 
همچنین روزنامه واشنگتن پست گزارش داد اف‌بی‌آی اسناد مربوط به توانایی های هسته ای یک کشور خارجی و دیگر اطلاعات دفاع نظامی را در عمارت ترامپ در فلوریدا کشف کرده است.
 
این روزنامه در گزارشی گفت: این اسناد شامل اطلاعات هسته‌ای است که در جریان بازجویی از عمارت مارالاگو در اوایل ماه اوت کشف شده و در حال حاضر اف‌بی‌آی، آن را در استشهاد نامه‌ای منتشر کرده اما منابع آگاه نام کشور خارجی مورد نظر را فاش نکردند.
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها