دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
بلیط سینماهای مازندران نیم بها شد
مدیر امور سینمایی مازندران از نیم بها شدن بلیط سینما به مدت دو روز در مازندران خبر داد.

به گزارش آوای خزر، سید سعید‌پور قاسم با تبریک روز ۲۱ شهریور روز ملی سینما، اظهار کرد: برگزاری برنامه  ملی ویژه روز سینما در استان مازندران در دستور کار است.

وی با اشاره به استقبال مناسب مردم از خدمات ارائه شده در سینماهای استان،گفت: برای جلب نظر مراجعه‌کنندگان به هنر هفتم طرح توسعه سینماهای استان در دستور کار است.

مدیر امور سینمایی مازندران، از تصویب پروژه بازسازی سینما در استان مازندران خبر داد و افزود: این طرح در شهر ساری و آمل عملیاتی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در پروژه مرکز استان مازندران، تعداد سالن‌های سینما سپهر ساری به پنج سالن افزایش می‌یابد و در هر سالن فیلم‌های روز پرده سینما کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

پورقاسم خاطر نشان کرد: در سینما بهمن آمل که در حال حاضر دو سالن فعال دارد بنا داریم تعداد سالن‌ها را به چهار سالن افزایش دهیم.

وی با اشاره به وسعت سینما سپهر ساری برای برگزاری جشنواره‌ها فرهنگی و هنری، گفت: در سال جاری چندین جشنواره و همایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

مدیر امور سینمایی مازندران درباره برگزاری برنامه‌های روز ملی سینما در استان مازندران، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و به جهت تکریم از علاقمندان به سینما در این هفته دو روز بهای بلیط را به نصف کاهش دادیم.

وی یادآور شد: طرح ارائه بلیط نیم بها سینما در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته به مناسب روز ملی سینما  انجام شده  و برنامه ارائه بلیط نیم‌بها سینما در طول سال به صورت روتین در برنامه کاری سینما قرار دارد.

مدیر امور سینمایی مازندران، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند بلیط‌های نیم بها سینما ویژه این روز را با حضور در گیشه‌ها و به صورت اینترنتی دریافت کنند.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار