دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
قرارداد تراکتورسازی با تونی اولیویرا تنها با یک دلیل منعقد نشد و آن اصرار مربی پرتغالی به حضور آقازاده‌اش در بین مربیان تیم است.

بزنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی این فصل به دنبال مهیا کردن تیمی مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.

وی که از سال گذشته و همچنین 10 سال به عنوان مالک باشگاه گسترش‌فولاد، تجربیات زیادی را کسب کرده امسال حرفه‌ای‌تر و معقول‌تر از سال گذشته عمل کرده است.

حفظ بازیکنان فصل گذشته تا مشخص شدن سرمربی، انتخاب مدیر باشگاه بومی، تلاش برای خودگردان کردن مسائل اقتصادی تیم، بررسی گزینه‌های سرمربی تیم با نهایت دقت و بدون تعجیل تنها بخشی از تلاش‌های مالک باشگاه تراکتورسازی است.

وی همواره هواداران تیمش را به عنوان یک سرمایه بزرگ باشگاه به نیکی یاد کرده و بعد از درخواست هواداران برای قرارداد با تونی اولیویرا، با این مربی پرتغالی وارد مذاکره شده و به توافقات نهایی نیز دست یافته شد.

اما تنها یک مورد اختلاف بین تراکتور و تونی وجود دارد که همین فعلا مانع از قبول هدایت تیم تراکتور توسط تونی شده است.

مدیران باشگاه تراکتور کاملا دست تونی را در انتخاب دستیاران آزاد گذاشتند و تنها شرط آنها عدم حضور آنتونی، پسر تونی در تیم تراکتورسازی است که به شدت با مخالفت تونی اولیویرا مواجه شده و عنوان کرده است تراکتور به دنبال مربی دیگری باشد.

جالب اینکه سال گذشته جان توشاک و یک مربی داخلی هم با پسران خود به تیم تراکتورسازی پیوسته بودند که این موضوع در فوتبال حرفه‌ای امروز متداول نبوده و باشگاه نیز این حق را دارد که از مربیان بخواهد به جای انتخاب پسران خود به عنوان دستیار، از کمک‌هایی استفاده نمایند که از دانش روز فوتبال برخوردار بوده و به معنای واقعی کلمه، کمک مربی باشند.

باشگاه تراکتورسازی با صدور اطلاعیه ای از دلایل عدم توافق با تونی پرده برداشت. اما راه‌های این توافق هنوز باز است و تونی می‌تواند بدون پسرش، هدایت تیم تراکتورسازی را قبل کند.

تونی با 2 نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی پرافتخارترین مربی تراکتورسازی است حالا در یک موقعیت سخت قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که در مورد درخواست معقول باشگاه تراکتور، چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام/1000

منبع: فارس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها