دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
دوج‌کوین بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته و به پیشروی خود پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک ادامه داده است.

به گزارش آوای خزر، مدیرعامل شرکت تسلا، یکی از حامیان پرشور ارزهای دیجیتال، تأثیر قابل‌توجهی بر ارزش دوج‌کوین و بیت‌کوین داشته و به نظر می‌رسد که همچنان دارد.

در اوایل سال جاری میلادی، تسلا شروع به دریافت دوج‌کوین به عنوان پرداخت برای محصولات خود کرد. عطر جدید ماسک با نام «موی سوخته» نیز دوج‌کوین را می‌پذیرد.

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس که ۵۰۰ میلیون دلار به خرید توییتر توسط ماسک کمک کرده، ادعا می‌کند که در حال تدوین ایده‌هایی برای چگونگی سودمندی فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال برای توییتر است.

در زمان جک دورسی مدیرعامل پیشین توییتر که از حامیان بیت‌کوین است، این رسانه اجتماعی شروع به بررسی نحوه استفاده از فناوری بلاک‌چین کرد.

پیش‌تر، ماسک توییت کرده بود که در حال خرید توییتر برای ساخت یک «اپلیکیشن همه کاره» است. شرکت‌های آسیایی مانند وی‌چت که کاربران را قادر می‌سازد نه تنها پیام ارسال کنند، بلکه پرداخت‌ها، خرید آنلاین و استفاده از تاکسی را نیز با این اپ انجام دهند، جایی است که مفهوم یک نرم‌افزار فراگیر برای اولین بار ظهور کرد.

دوج‌کوین که به عنوان یک شوخی در رسانه‌های اجتماعی شروع راه‌اندازی شد، پیش‌تر ناشناخته بود تا اینکه توییت‌های ایلان ماسک در مورد آن، مانند آنچه که او آن را «رمزارز مردمی» نامید، آن را به بهشت دلالان تبدیل کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار