دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
فهرستی از مهاجمان لیگ برتر با بهترین نرخ تبدیل شوت به گل، منتشر شده که خواندنش خالی از لطف نیست.

به گزارش آوای خزر، در آماری که به تازگی منتشر شده مشخص است که امتیازات گلزنی کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره منچستریونایتد، در شروع فصل جدید به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

نرخ تبدیل شوت به گل او از ۱۶ درصد در فصل گذشته به تنها پنج درصد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ رسیده است. این موضوع باعث شد تا نشریه «سان» نگاهی به جایگاه اسطوره پرتغالی در بین دیگر مهاجمان لیگ برتر بیاندازد.

و حالا مشخص شده که نرخ ۵ درصدی تبدیل شوت به گل رونالدو، با تنها ۱ گلی که بعد از ۲۲ شوتش در این فصل به ثمر رسانده، او را در رده ۵۳ جدول قرار داده است. تعداد زیادی از مهاجمان کمتر شناخته شده در لیست بالاتر از این مرد منچستریونایتدی قرار گرفته‌اند؛ از جمله مهاجمانی مانند آدام آرمسترانگ از ساوتهمپتون، الکس ایووبی از اورتون و لئون بیلی از استون ویلا.

شایان ذکر است افرادی که در این آمار گنجانده شده‌اند باید در این فصل پنج شوت یا بیشتر در لیگ داشته باشند. با این حساب، همه تصور می‌کنند که جادوگر منچسترسیتی «ارلینگ هالند» در صدر جدول قرار دارد. این بازیکن ۲۲ ساله نروژی به لطف ۱۷ گل از ۴۷ شوتی که به سمت دروازه فرستاده، ضریب تبدیل ۳۶ درصدی را به خود اختصاص داده است.

اما به طرزی کاملاً باورنکردنی، در جایگاه دوم قرار دارد. وقتی نوبت به این معیار می‌رسد، یک بازیکن بالاتر از مهاجم سابق بوروسیا دورتموند می‌نشیند؛ آن مرد «کیفر مور» از بورنموث است. این بازیکن ۳۰ ساله ولزی تا کنون در این فصل فقط ۸ شوت داشته که ۳ تا را گل کرده است. همین میزان به او نرخ تبدیل ۳۸ درصدی می‌دهد: بهترین میزان در لیگ برتر. او با اندکی پیشی گرفتن از هالند در صدر فهرست قرار دارد و تعداد زیادی نام شگفت‌انگیز دیگر ۱۰ نفر برتر این لیست را تشکیل می‌دهند.

جیدن سانچو از منچستریونایتد پس از دو گل از تنها هفت شوت، سوم است. پس از او، ولیان آلوارز از منچسترسیتی است و الکساندر ایساک، پسر جدید نیوکاسل هم رتبه پنجم را مال خود کرده است. بقیه ۱۰ مکان برتر را پاتسون داکا از لستر، ایوان تونی از برنتفورد، کالوم ویلسون از نیوکاسل، تایوو آوونیی از ناتینگام فارست و روبرتو فیرمینو از لیورپول پر می‌کنند. هری کین، اسطوره تاتنهام، پس از زدن ۱۰ گل از ۴۹ شوت، از جمع ۱۰ نفر برتر خارج شده و در رده دوازدهم قرار دارد.

آمار فاجعه رونالدو در گلزنی/ آمار تبدیل شوت به گل یک بازیکن بالاتر از هالند!

 

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار