دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به دنبال پشتوانه سازی در باکو برای سال های آینده و مسابقات حساس است.

به گزارش آوای خزر، جام جهانی کشتی فرنگی در حالی که با حضور پنج تیم ایران، ترکیه، قرقیزستان، آذربایجان و منتخب جهان در باکو آغاز می‌شود که 3 سال به دلیل شرایط کرونایی برگزار نشد.

تیم ملی کشورمان به دلیل محدودیت روزهای پرواز مستقیم به باکو، روز پنجشنبه از طریق ترکیه راهی آذربایجان شد و با توجه به میزبانی خوب آذربایجان از این رقابت ها، اولین تمرین ملی پوشان هم در محل برگزاری مسابقات انجام شد.

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی تیم صربستان به دلیل ابتلا تعدادی از کشتی گیرانش به ویروس کرونا در این مسابقات حضور نخواهد داشت و تیم‌های آذربایجان و منتخب جهان برنده دیدار با صربستان هستند و برنده دیدار میان این دو تیم به دیدار فینال و بازنده نیز راهی دیدار رده بندی خواهد شد. هرچند میزبان مسابقات جهانی 2022 عملکرد درخشانی در رقابت‌های امسال داشت و با شش نماینده در کشتی فرنگی، موفق به کسب چهار نشان طلا شد، اما برای مسابقات تیم به تیم شرایط خوبی نداشت.

ترکیه که در مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2022 قهرمان جهان شد، اولین حریف ایران در جام جهانی است که با نفرات اصلی‌اش به این رقابت‌ها آمده است و تنها در 130 کیلوگرم رضا کایالپ را در اختیار ندارد. تیم ایران هرچند از میان ملی‌پوشان بزرگسالش در بلگراد، تنها دادمرز، محسن‌نژاد و مختاری را در اختیار دارد، اما با تیمی جوان راهی مسابقات شده و هدف تیم ملی کشتی هم میدان دادن به جوانان است تا بتوانند در یک تورنمنت بین المللی خود را به خوبی محک بزنند.

سرمربی تیم ملی هم اعلام کرد که در این رقابت ها می خواهد به جوانان تیم ملی فرصت دهد تا بتوانند خود را در یک تورنمنت بین المللی محک بزنند و تجربه لازم را به دست آورند. چیزی که برای تیم ملی کشتی فرنگی مهم است ساخت پشتوانه برای آینده تیم ملی بوده تا بتوانند سال آینده آذرماه که در تهران میزبان رقابت های جام جهانی هستیم با تمام ظرفیت فنی در مسابقات حاضر شویم و قهرمانی را به دست آوریم.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با 80 درصد تغییر در این رقابت ها حاضر شده است و قطعا نمی توان انتظار قهرمانی از جوانان رنگرز داشته باشیم. سیاست و هدفی هم که فدارسیون برای این مسابقات در نظر گرفته است کسب نتیجه نیست و تنها می خواهند در این رقابت ها بهترین ها را برای آینده کشتی فرنگی آماده کنند.

هرچند مسابقه ایران و ترکیه مسابقه نزدیکی به نظر می‌رسد، اما با توجه به حضور تیم ترکیه با نفرات اصلی کار جوانان سخت است، اما پیش‌بینی می شود شاگردان حسن رنگرز بتوانند تیم قرقیزستان را در گام دوم شکست دهند. تیم ملی کشتی فرنگی هرچند جوان است اما می تواند نتایج خوبی را در این رقابت ها رقم بزند./فارس

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار