دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی سپاه:
هیچ گروه جهادی نباید مشکل کمبود اعتبار داشته باشد
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معتقد است؛ هیچ گروه جهادی نباید مشکل کمبود اعتبار داشته باشد.

آوای خزر- ابراهیم حاتمی/ سردار سیدضیاء‌الدین حزنی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و طلایه داران اقتصاد مقاومتی به مناسبت آغاز هفته بسیج در گرگان افزود: اگر چه در همه استان‌های کشور، محرومیت به جای مانده از سال‌های گذشته وجود دارد اما این عقب‌ماندگی در گلستان آزاردهنده و حل آن نیازمند تلاش بیشتر است.

وی بیان کرد: ریشه‌کنی فقر و محرومیت و کمک به کاهش این مشکلات به عنوان یکی از اهداف عالیه نظام مقدم جمهوری اسلامی توسط گروه‌های جهادی و با کار و تلاش بسیجی انجام می شود و توقف در آن وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ادامه داد: باید کمک کنیم عقب‌ماندگی مناطق محروم و دورافتاده به حداقل برسد که یکی از آثار آن تامین بیشتر امنیت پایدار در مناطق محروم است.

سردار حزنی بیان کرد: توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مورد تاکید فراوان است که یک نمونه آن، سربلندی ساختمان‌های ساخته شده سپاه پس از بروز زلزله بود.

وی اظهار داشت: مسوول اصلی زدودن غبار محرومیت از مناطق دورافتاده کشور بر عهده دولت است و ورود سپاه به این بخش، یکی از نشانه‌های همکاری دستگاه‌ها و نهادهای جمهوری اسلامی برای حل مشکلات به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه خاطرنشان کرد: اولویت اصلی و فعلی ایران مقابله با جنگ نرم است و همه کسانی که دلسوز کشور هستند باید برای مقاله با توطئه‌های دشمنان در این بخش وارد کارزار شوند.

وی در پایان با اشاره به نیازمالی قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه، گفت: هیچ گروه جهادی نباید مشکل کمبود اعتبار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار