دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دبیر همایش سراسری وکلای دادگستری:
دبیر همایش چهل و هفتمین همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: کانون وکلا قدرت "خود انتظامی" دارد و تمامی وکلا باید تحت نظر مجموعه اسکودا باشند، زیرا به منزله‌ی اتحاد است.

فاطمه حسین زاده - آوای خزر / محمود کنار رودی در دومین روز همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران که امروز پنجشنبه در بابلسر در حال برگزاری است، گفت: دومین روز از این رویداد با محوریت هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در حال برگزاری و گزارش نائب رئیس اسکودا در خصوص نتایج مربوط به قوه قضائیه و آئین نامه ۱۴۰۰ است که قرار بود با اصلاحاتی صورت بگیرد و به هیئت عمومی داده شود و توافقاتی در این رابطه با قوه قضائیه انجام شده است.

او با بیان اینکه اولین برنامه همایش امروز، انتخاب هیئت رئیسه ی این اجلاس است، افزود: هیئت رئیسه از بین هیئت عمومی یعنی افرادی که دارای حق رای هستند، یک نفر رئیس، دونفر ناظر و یک منشی توسط حداکثر آرای صاحبان حق رای انتخاب می شوند و جلسه را مدیریت می کنند.

محمود کنار رودی ادامه داد : بعد از انتخاب هیئت رئیسه و نائب رئیس اسکودا، آخرین تحولات مربوط به آئین نامه است که در خصوص حذف مواد مورد مناقشه کانون ها و قوه قضائیه که مورد بحث شده بود و در خصوص تاسیس واحد ملی آزمون و اختبار که اعضای نظریات موافق و مخالف را می گویند.

کنار رودی با اشاره به بررسی مصوبات پنل های تخصصی توضیح داد: روز گذشته پنج پنل تخصصی در رابطه با آزمون اختبار،آسیب شناسی، انفورماتیک و روابط عمومی بحث شد و گزارش و نتیجه پنل های تخصصی امروز ارائه داده می شود و موافقان و مخالفان بحث می کنند و امروز نتیجه مصوب می شود.

او بیان کرد: باید نحوه کارآموزی براساس آئین نامه جدید باشد و تاسیس اداره نظارت و بازرسی در دستور کار اجرایی بود تا نیازی به بررسی و نظارت قوه‌ قضائیه نداشته باشیم.

دبیر همایش چهل و هفتمین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور خبر داد: ما قدرت پیگیری، خود انتظامی و مجازات وکلای متخلف را داریم و آن را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

وی اذعان داشت: "خودانتظامی" جز شاخص های این نهاد مدنی است و این اداره می تواند عاملی برای جلوگیری هرچه بیشتر تخلف نهاد وکالت شود.

کنار رودی با اعلام اینکه اعضای هیئت رئیسه را خودمان انتخاب می کنیم تا هماهنگ کننده کانون ها باشند، افزود: همه وکلا باید تحت نظر مجموعه اسکودا باشند و این به منزله اتحاد وکلا است.

لازم به ذکر است؛ ۲۸ کانون از وکلای دادگستری کشور در این همایش حضور دارند که استان تهران دارای ۲۴ حق رای، باقی مانده استان ها حق ۵ رای را دارند و آمار کل افراد دارای حق وکلای دادگستری ایران ۱۶۰ نفر است.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: