دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
محسن رضایی به استاندار مازندران ۲ مأموریت ویژه داد +فیلم
اعمال حمل بار یکسره در بندر امیرآباد تا سال آینده/ ارائه طرح تبادلات تجاری ۱۰ میلیون تنی در بندر امیرآباد
دکتر محسن رضایی در سفر به مازندران و بازدید از تنها بندر نسل سه شمال کشور، از استاندار خواست تا طرحی را برای تبادلات تجاری ۱۰ میلیون تنی در این بندر ارائه دهد و تا سال آینده نیز حمل بار یکسره در این منطقه کانونی تجاری صورت بگیرد.
آوای خزرفرزانه حسنی: معاون اقتصادی رییس جمهور صبح امروز در دومین روز از سفر خود به استان مازندران از بندر استراتژیک و نسل سه امیرآباد در ساحل جنوبی خزر بازدید داشت.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بندر امیرآباد به تنهایی برابر کل بنادر کشور در ساحل خزر است، اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر تحرک لازم در اینجا دیده نشده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه روابط ما با کشور‌های ساحل خزر توسعه پیدا کرده است و با قزاقستان، ترکمنستان و روسیه یک افق تجاری قابل توجه را در سال‌های آینده پیش روی خودمان داریم، لازم است که این بندر مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: امسال میزان تخلیه و بارگیری و صادرات به کشور‌های حاشیه خزر از طریق بندر امیرآباد افزایش پیدا کرده است.

رضایی با بیان اینکه تجارت در آینده از مسیر خزر چند برابر گذشته خواهد شد، افزود: تحولاتی که بین روسیه و اروپا صورت گرفته به‌نوعی چرخش تجاری از سمت شرق به غرب به سمت شمال به جنوب خواهد بود و راهی جز این که تجارت از طریق خزر باشد نخواهد بود.

او تصریح کرد: اکنون هندوستان و از طرفی کشور‌های آسیایی مانند ژاپن و چین خواهان این هستند که کالا‌ها را از بنادر جنوبی وارد ایران و از طریق دریای خزر به کشور‌های اطراف و سواحل خزر منتقل کنند.

معاون اقتصادی رییس جمهور از ضرروت توسعه بندر امیرآباد گفت و از استاندار مازندران خواست تا طرحی برای افزایش تبادلات تجاری به میزان ۱۰ میلیون تن از بندر امیرآباد را پیشنهاد بدهد.

رضایی افزود: حداکثر تا یکسال آینده و برای نخستین‌بار، بندر امیرآباد به عنوان بندر حمل بار یکسره باشد؛ یعنی کالا از کشتی به کامیون یا قطار منتقل و هزینه‌های حمل و نقل، بارگیری و تخلیه کاهش یابد.

او همچنین اعلام کرد: قرار شد از نظر هوشمندسازی نیز طرحی که پیشنهاد دادند را رعایت کنند که از فناوری‌های جدیدی  که در دنیا استفاده می‌شود، در این جا نیز داشته باشیم.

به گزارش آوای خزر، دکتر محسن رضایی معاون رییس جمهور علاوه بر بندر امیرآباد، امروز از چند شرکت تولیدی و صنعتی استان بازدید خواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/۱۰۰۲/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها