دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
در نشست بررسی آخرین وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان آمل اعلام شد
اختصاص ۶۳ میلیارد تومان اعتبار توسعه شبکه ارتباطات و فناوری به شهرستان آمل
با حضور سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، نوروزی مدیرکل مخابرات مازندران، آخرین وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان آمل بررسی شد.
به گزارش آوای خزر، اسماعیل اعزی مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در این نشست از تخصیص ۶۳ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع مالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شهرستان آمل خبرداد.

وی با بیان اینکه کل اطلاعات ابلاغات آمل برای پروژه‌های ارتباطات همراه USO برای ایجاد شبکه فیبرنوری و تقویت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: تعداد ۲۴ روستا شامل ۱۳روستا با سایت جدید و ۱۱ روستا با ارتقای تکنولوژی ۴G از امکانات مخابراتی بهره مند می‌شوند.

اعزی با اشاره به اینکه با اختصاص اعتبار جدید تعداد ۱۱۹۲ خانوار از خدمات مناسب‌تر مخابراتی و فناوری برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: برای این میزان فعالیت زیرساختی، اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه براساس اعتبار ابلاغ شده راه اندازی پوشش موبایلی در روستا‌های ایرا، لهر، پنجاب، عبدالله آباد، گزانه، هاره و لاسم بخش لاریجان شهرستان آمل در دست اقدام است، گفت: برای روستا‌های زیار، تیار، پرن و در صورت مناسب بودن شرایط منطقه کوهستانی اندوار احداث سایت جدید آغاز می‌شود.

سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در تفاهم نامه توسعه ارتباطات و فیبرنوری شهر آمل نگاه توسعه پایدار حاکم خواهد بود، تصریح کرد: این نگاه می‌تواند به ایجاد تحولی جدید در شهرستان منجر شود.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه خدمات هایتک در بستر فیبرنوری به شهروندان ارائه خواهد داد و نیازمند تصمیم گیری سریع است، عنوان کرد: در مباحث آی تی تصمیم گیری سریع موردنیاز است زیرا برای ده سال دیگر ممکن است تکنولوژی‌های دیگری بر سرکار بیایند.

حسینی با اشاره به اینکه بستر‌های ایجاد شهر هوشمند در شهر آمل مهیا شده است و نیازمند تصمیم گیری و اجرای این طرح‌ها است، بیان کرد: در زمینه توسعه شبکه فیبر نوری حمایت‌های خوبی از سوی کشور و استان از شهرستان‌های پیشرو صورت می‌گیرد که نیاز است اهتمام مسئولان شهری را نیز در پی داشته باشد.

نوروزی مدیرکل مخابرات مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه شهر هوشمند یک مگاپروژه باید شمرده شود، تصریح کرد: توسعه فیبرنوری میلیون‌ها اشتغال ایجاد می‌کند که نیاز است به آن توجه ویژه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ۷۵۰ کیلومتر فیبرنوری در ۱۰ ماه گذشته در استان مازندران احداث شده است؛ بیان کرد: از این میزان ۱۵۰ کیلومتر در محور هراز شهرستان آمل ایجاد شده که نشان می‌دهد ظرفیت کافی برای توسعه این شبکه وجود دارد.
 
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار