دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
در نوشهر
دفتر غرب استانداری مازندران افتتاح شد/ سه‌شنبه‌های متفاوت در نور تا رامسر رقم می‌خورد
با افتتاح دفتر غرب استانداری مازندران به مرکزیت شهرستان نوشهر، سه‌شنبه‌های متفاوتی با حضور نمایندگان استاندار در نور تا رامسر رقم می‌خورد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان مازندران در نوشهر و به صورت مشترک بین این شهرستان و شهرستان‌های چالوس و کلاردشت، امروز پنج‌شنبه نخستین روز از زمستان ۱۴۰۱، با حضور استاندار و هیات همراه ایشان برگزار شد.

در این همایش ۱۰۲ فرصت سرمایه‌گذاری به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف، آماده واگذاری به واجدان شرایط است.

استاندار مازندران علاوه بر شرکت در این رویداد اقتصادی، در افتتاحیه دفتر غرب استانداری به مرکزیت نوشهر نیز حضور داشت.

سید محمود حسینی‌پور در این مراسم بیان کرد: یکی از گلایه‌مندی‌های مردم مازندران با توجه به نبود وسایل ارتباطی راه آهن و مترو، رفت و آمد از غرب استان به مرکز برای انجام امورات اداری بوده است.
 
دفتر غرب استانداری مازندران افتتاح شد/ سه‌شنبه‌های متفاوت در نور تا رامسر رقم می‌خورد
او ادامه داد: ایجاد یک دفتر دائمی در این بخش از مازندران دارای اهمیت بود چرا که در حکمرانی اسلامی یکی از مهمترین مولفه‌ها خود مردم و توجه به آسایش آنهاست.

استاندار مازندران با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در کم کردن فاصله بین مردم  مسوولان، گفت: تلاش داریم تا نیاز‌های مردم را تامین کنیم و فشاری که در ارتباط آن‌ها با مرکز استان وجود دارد را کاهش بدهیم.

حسینی‌پور یادآوری کرد: دفتر غرب استانداری مازندران در ادوار گذشته فعال بود؛ هم در زمان محمد اسلامی استاندار پیشین و هم قبل از ایشان؛ اما یک مقداری شاید منظم نبود و به تناسب موضوعات فعال و مجددا غیرفعال می‌شد.

او می‎افزاید: براساس تجربیاتی که داشتیم گفتیم دفتری را برای تمرکز در ارتباطات راه‌اندازی کنیم؛ لذا منطقه‌ای که در نظر گرفتیم از نور تا رامسر است.
 
دفتر غرب استانداری مازندران افتتاح شد/ سه‌شنبه‌های متفاوت در نور تا رامسر رقم می‌خورد

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: مکان فعلی، ساختمان قدیمی فرمانداری نوشهر بود که با همکاری فرمانداری‌های منطقه، شهرداری‌ها و برخی از دستگاه‌های اجرایی، ساختمان آبرومندی برای تشکیل دفتر غرب استانداری ایجاد شد.

حسینی‌پور ادامه داد: دسترسی به فرودگاه، دسترسی به تاکسی هوایی که به زودی راه‌اندازی می‌شود، دسترسی به ورودی مازندران یعنی چالوس و دسترسی به ایستگاه دریایی برای رفت و آمد‌های دریایی از امتیازات تشکیل این دفتر است.

او تصریح کرد: "با تجربیاتی که حاصل شد؛ نخواستیم این مرکز از بین دفاتر فرمانداری‌ها باشد، چون می‌خواستیم هویت آن مستقل باشد کما اینکه در تنکابن فرمانداری ویژه داشتیم و می‌شد از این ظرفیت استفاده کرد".

استاندار مازندران گفت: معاونان را مجاب کردیم که به اتفاق همکارانشان هر سه‌شنبه ملاقات عمومی بگذارند و به مردم نیز اطلاع‌رسانی شود تا برای مسائل اداری که نیاز به حضور در مرکز استان دارند، به دفتر غرب استانداری مراجعه کنند.
 
دفتر غرب استانداری مازندران افتتاح شد/ سه‌شنبه‌های متفاوت در نور تا رامسر رقم می‌خورد
حسینی‌پور اظهار داشت: برای این دفتر، یک مسوولی را از همین منطقه انتخاب می‌کنیم که اشرافیت به مسائل داشته باشد و در تسهیل امورات غرب مازندران نقش موثری را ایفا کند.

استاندار مازندران از افرادی که راهکار‌ها و ایده‌های مناسب‌تری برای تسهیل در امورات مردم دارند خواست تا آن‌ها را ارائه بدهند.
 
به گزارش آوای خزر، مقرر شد که نخستین دیدار مردمی نماینده استاندار با مردم غرب استان مازندران روز سه‌شنبه ۱۳دی‌ماه در نوشهر برگزار شود و احتمالا روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، نخستین دیدار را با مردم این منطقه از استان داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار